Project " the Dreammachine"

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

JPMR2
Zoals velen van jullie al wel weten zijn wij al een aardig tijdje met onze MR2 bezig. Helaas is met de forum crash het vorige topic verloren gegaan, vandaar de link naar het topic op het andere forum: http://www.mr2.nl/forum/showthread.php?t=5419

Ook op het Japtuningshop forum is het project te volgen: http://forum.japtuningshop.com/topic.asp?TID=19

Vanaf nu is het de planning om de voortgang van het project ook hier weer te posten. Als het forum nu maar een b-tje heel wil blijven :P

Gistermorgen belde Ab dat het spuitwerk allemaal klaar was :) Ik kan je wel vertellen dat de paar uren tussen zijn telefoontje en gisteravond eeuwig leken te duren :p

Wat is dat strak geworden.... ik ben er heel erg gelukkig mee. De eerste bumper van z'n soort buiten Engeland en helemaal de eerst in deze uitvoering :)
Ook de motorkap configuratie is de eerste die er ook zo gemaakt is (voor zover ik het weet dan)

Zodra alles helemaal klaar is zal ik natuurlijk wat foto's posten van het totaal plaatje, voor nu moet je het ff doen met de details.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Thats all for now......
JPMR2
JPMR2
O ja.... toch nog een klein stukje nieuws dan :)

Da Barracuda's hebben een nieuwe baas gevonden..... een sneak preview van de nieuwe velgen. Momenteel zitten ze in het vliegtuig :p

Image

Image

Image

JPMR2
Danny0677
Dat ziet er goed uit JP! Zijn dat nou ook direct koplampen of alleen stadslicht? En kom je ermee door de APK?
BST
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
Ziet er idd goed uit. Heeft dat carbon boven de motorkap nou effect of is het vooral voor het mooie bedoeld?
Roland
Mooi ding, en worden ook mooie velgen. Ben blij dat je een andere bumper erop hebt gedaan, want ik vond die toegevoegde gril echt niet mooi eerlijk gezegd. Dit met die ronde lampjes zal erg goed staan :)
mrgeel
Wat is dat blauwe op de plek van de mistlampen????????????????????

Ik wel willen weten of moet ik daarvoor naar Kapelle om erachter te komen.:::|

Groetjes, MRGEEL8)
JPMR2
Danny0677 wrote:Dat ziet er goed uit JP! Zijn dat nou ook direct koplampen of alleen stadslicht? En kom je ermee door de APK?

In de bumper zitten stadslicht en het knipperlicht (en nog een paar andere "lampjes" ;D )
De koplampen worden dimlicht en grootlicht, beiden in origineel Xenon. Vandaag zijn de lampen binnen gekomen 8) 8)

Image

Image

Image

Het is allemaal voorzien van E keurmerken en dus 100% legaal en toegestaan. Met uitzondering van MrGeel z'n "spot" dan ;D
mrgeel wrote:Wat is dat blauwe op de plek van de mistlampen????????????????????

Groetjes, MRGEEL8)

Naar Kapelle komen mag natuurlijk altijd...... :D 8)
Het is in ieder geval Xenon en niet op een "normale" auto toegestaan ;)

JPMR2
JPMR2
Danny0677 wrote:Dat ziet er goed uit JP! Zijn dat nou ook direct koplampen of alleen stadslicht? En kom je ermee door de APK?

In de bumper zitten stadslicht en het knipperlicht (en nog een paar andere "lampjes" ;D )
De koplampen worden dimlicht en grootlicht, beiden in origineel Xenon. Vandaag zijn de lampen binnen gekomen 8) 8)

Image

Image

Image

Het is allemaal voorzien van E keurmerken en dus 100% legaal en toegestaan. Met uitzondering van MrGeel z'n "spot" dan ;D
mrgeel wrote:Wat is dat blauwe op de plek van de mistlampen????????????????????

Groetjes, MRGEEL8)

Naar Kapelle komen mag natuurlijk altijd...... :D 8)
Het is in ieder geval Xenon en niet op een "normale" auto toegestaan ;)
BST wrote:Ziet er idd goed uit. Heeft dat carbon boven de motorkap nou effect of is het vooral voor het mooie bedoeld?

Het zou door z'n vorm een zuigende werking moeten hebben en de warme lucht bete ronder de kap vandaan "zuigen" De reden dat ik hem d'r op heb gezet is puur optisch.

JPMR2
mrgeel
En ook nog wat ufoverlichting rondom?

Leuk voor Duderstadt.:lach: :lach: :lach:

Maar ziet er al weer spectaculair uit hoor!!!:D

Ps:
Als jij nou effe heel mooi weer regelt, kan ik tenminste eens richting Kapelle komen.;)

Groetjes, Hannes8)
JPMR2
mrgeel wrote:En ook nog wat ufoverlichting rondom?

Volgens mij ligt er in Kapelle nog een leuk stukje ufo verlichting van deze of gene....... 8)
De verkoop ervan loopt in ieder geval niet storm :-/

JPMR2
mrgeel
Hoi JP,

Je hebt een PM.;D

Groetjes, MRUFO8)
BST
Type MR2: SW20/21/22
Ach jee Hans, ga je nog meer lampen aan de jouwe maken ;D
BlackMR2
je bent er goed mee bezig JP, deze voorbumper ziet er op het eerste gezicht erg mooi uit
ben benieuwd naar het eindresultaat
MR 2000
Type MR2: AW11
JP die lichtjes zien er goed uit.
Maar wat ik me nog af vroeg die japanse tekst op de zijkant van uw wagen wat staat er op:huh: of is dat echt versiering:huh: :huh:
JPMR2
MR 2000 wrote:Maar wat ik me nog af vroeg die japanse tekst op de zijkant van uw wagen wat staat er op:huh: of is dat echt versiering:huh: :huh:

Het is om te beginnen "versiering"
Eerst had ik er mooie rose strepen op zitten maar daar werd onze pr-piet zo opgewonden van dat ik haast geen meter meer met de auto kon rijden dat ik die maar heb laten verdwijnen 8) 8)
Image

De "tekst" die nu op de zijkant staat is echt Japans en er zou moeten staan "the Dreammachine" Toch wel makkelijk dat Japans, je hebt veel minder tekens nodig ;D
Ik hoop dat ze me in Japan wel de waarheid verteld hebben, voor hetzelfde geld staat er dat ik 2 verse sushi wil hebben, of nog gekker......

JPMR2
erikmr
Type MR2: AW11
8) nu houd ik het in iedergeval weer droog ;)
JPMR2
Een deel van het weekend ook weer nuttig kunnen gebruiken :D:D

Vorige week kamen de "kado's" van Hella binnen:
Image
Image
Image
Dubbel Xenon ;D

Gisteren the Dreammachine van nieuwe ogen voorzien:

Image
Image
Image
Aan licht geen gebrek meer........

Dit is met alleen de dimlicht lampen aan. In de grootlichtunits zitten nog 2 stadslichten. Ik weet alleen niet zeker of dit is toegestaan. Ik dacht dat je maar 2 stadslichten mocht hebben, en aangezien er in de bumper ook 2 zitten heb ik zo m'n twijfels. Maar ja, we zien wel. Ik kan ze vrij simpel uitschakelen en alleen de stadslichten in de bumper blijven gebruiken. De stadslichtjes in de grootlichtunit moeten in ieder geval nog wel ff plaats maken voor een iets blauwere uitvoering, dan past alles weer mooi bij elkaar.
Ook de knipperlichten gaan vervallen en worden voorzien van LED's. Nu alleen nog ff de tijd zien te vinden om ze d'r in te zetten....

Dat was hem weer voor zover. Als alles mee zit dan hebben we hem in de loop van de week weer thuis.

JPMR2
MR2_SW20
jaloeeeers!!!!!
JPMR2
MR2_SW20 wrote:jaloeeeers!!!!!

We kunnen ze zo voor je leveren hoor 8) 8)
Inbouwen doen we gratis......

JPMR2
MR2_SW20
nou de inbouw kan ik nog wel betalen JP ;)
Post Reply