morgen nieuwe velgen kijken/kopen (oude velgen + banden zijn echt hele slechte staat)...zit alleen nog te twijfelen tussen:
MANGELS DRIVER DARKGLOSS (in 17 en 18 weet alleen niet welk maten precies)
en
DOTZ Daytona Dark (alleen 17" 7 en 7,5 j)
iemand misschien meer gegevens van beide velgen? en welke maat zou ik moet nemen met welke maat spacer/banden eventueel.
en waar kun je nog meer in de buurt van a'dam velgen kopen(misschien zie ik wat anders leuks)? liefst winkel met veel keus en niet velgenland als naam:)
nieuwe velgen...
Moderator: Pieten
-
jrb
de ervaring die ik mer mangels heb is zeer slecht trilt altijd enz maar over dotz durf ik je niks te zeggen
-
Etter
word denk toch maar velgen land
zijn er nou echt geen goede velgen shops? alleen nog maar online?
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
-
Etter
niet die kant op gegaan. wat bedrijven hier in de buurt...en uit eindelijk velgenland...en dat was 3x niks 
-
emmer
bij velgenland moet je oppassen zijn vaak 2e keus velgen die niet door de selectie van de fabrieken heen komen(schoonheids foutjes,te veel slingering van de velg,etc.)
Tenminste dat was mijn ervaring de wielen bleven maar trillen heb nu dotz daytonas er onder zitten en moet zeggen perfect
Tenminste dat was mijn ervaring de wielen bleven maar trillen heb nu dotz daytonas er onder zitten en moet zeggen perfect