Ik vroeg me af wie dit wel eens waargenomen heeft: ik stop mijn navigatie in de SW20 (plak hem linksonder tegen de ruit) en mijn bereik is slecht / valt uit; daarna plak ik hem in de BMW en voila: het bereik is bijna 100%.
Rara hoe kan dat.
Navigatie in MR2 probleem
Moderator: Pieten
Geen idee ik heb er ook last van en het duurt een eeuwigheid voordat hij bereik heeft. terwijl wanneer hij in de yaris of carina e hem binnen een minuut doet.
Ik denk dat het aan de voorruit ligt. Deze is bij mij niet meer orgineel
Ik denk dat het aan de voorruit ligt. Deze is bij mij niet meer orgineel
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
ik plak mijn navi altijd in MIDDEN van de ruit. In een volvo S40 had ik hem links, deed die niks. Deed hem in midden.. deed die het wel 
-
aaso
ik ook; heb je een externe antenne?jack wrote:geen probleem ermee,tis ook nog een ouwe Garmin streetpilot
-
stefan
Antwoord is simpel: ruiten met een hoog loodgehalte leveren problemen op met de meeste GPS-toestellen. Bij een 2-tje zul je er over het algemeen weinig last van hebben als je raam nog met zekerheid origineel is tenminste.
Probeer maar eens een GPS in een renault scenic zonder externe antenne: noppes, niks, nada. Die raam stikt van het lood.
Probeer maar eens een GPS in een renault scenic zonder externe antenne: noppes, niks, nada. Die raam stikt van het lood.
- Dokter Rob
stefan wrote:Antwoord is simpel: ruiten met een hoog loodgehalte leveren problemen op met de meeste GPS-toestellen. Bij een 2-tje zul je er over het algemeen weinig last van hebben als je raam nog met zekerheid origineel is tenminste.
3 weken terug van ellende met zo'n verrot scenic moeten rijden, met mijn Garmin geen enkel probleem.
- tilma800
Doen ze dat tegenwoordig nog veel met lood? Er is nogal een hype om lood uit producten te weren i.v.m. het milieu. Ik weet wel dat er in de huidige auto's vaak een metaalfilm wordt opgedampt op de voorruit i.v.m. de zon en die enorme ramen van tegenwoordig.stefan wrote:Antwoord is simpel: ruiten met een hoog loodgehalte leveren problemen op met de meeste GPS-toestellen. Bij een 2-tje zul je er over het algemeen weinig last van hebben als je raam nog met zekerheid origineel is tenminste.
-
stefan
Dokter Rob wrote:3 weken terug van ellende met zo'n verrot scenic moeten rijden, met mijn Garmin geen enkel probleem.
Héle goeie GPS of aftermarket vervangvoorruit
-
Brum
ik zou misschien toch eens proberen om hem in het midden te hangen.
het probleem met de voorruiten van renault klopt inderdaad.
toen ik mijn navigatie kocht, vroeg de verkoper of ik een renault had omdat daar nog wel eens problemen waren met ontvangst door de voorruit.
het probleem met de voorruiten van renault klopt inderdaad.
toen ik mijn navigatie kocht, vroeg de verkoper of ik een renault had omdat daar nog wel eens problemen waren met ontvangst door de voorruit.
- Dokter Rob
stefan wrote:Héle goeie GPS of aftermarket vervangvoorruit
Ik gok op de goede GPS, aantal collega's zitten dagelijks te klagen op de "muur" die in die rammelbak hangt...
Aliens heb ik ook al gehoord...
Nee, ook nadat ik eruit was zijn ze nog gesignaleerd...