Onder de motorkap (En ja dr zit een slang los die weer vastgezet gaat worden
De Voorkant
De achterkant:
De velgen:
Ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Moderator: Pieten
Ilpoto wrote:Ziet er niet verkeerd uit... ik vind het blok nog wel meevallen, ik heb ze veeeel ranziger gezien.
Alleen die wielen! Tja, daar moet je van houden
base86 wrote:Stand is 115K miles.... prijs 6K. Leek mij erg schappelijk ?
ArjenMR2 wrote:Een arme student zijn, En in een mr2 turbo rijden.
Doe je netjes.
Ziet er ook netties uit trouwens.
Dorifto Deuce wrote:Ik zou niet als arme student in een MR2 turbo gaan rijden.. Heb het ook een tijdje gedaan, maar kwam alleen maar rood te staan door 't onderhoud en dergelijke..
Het is wel leuk natuurlijk, maar als je hem nu koopt hou je hem waarschijnlijk niet lang..
Mr2-wouter wrote:Weet waar je aan begint hè... turborijden is niet goedkoop. Al is het maar omdat het zo makkelijk om er meer uit te halen.
mijn verbruik ligt meestal op 1:9.5 lange afstanden haal ik de 1:10.5 ook wel
Verder zie ik al dat de slang van je BPV doorgesneden is, zal wel om het pssh geluidje te creeren zijn. Kijk dan ff of de andere kant afgedopt is. Kweet ook niet of het soepel loopt met de originele bpv zo bewerkt.
Verbruik van olie zou mee moeten vallen. Revisie kost hoop geld, hou daarom je olie goed in de gaten en ververs het wat vaker dan bij gti. Ik doe nu alles iedere 5000km. Sommige mensen vinden het te vaak, ik voorkom liever problemen dan dat ik ze genees
base86 wrote:Voor het 2e ben ik heel eerlijk een klein beetje bang. Ik ga gewoon zo rustig aan proberen te doen. Gelukkig heb ik de luxe dat het niet echt 100% een daily car word. En anders ben ik bang dat ik hem miss weer tot mn spijt moet gaan verkopen..