Ik kwam bij deze clubsite via een zoekmachine in het topic van Ettertje's project terecht omdat ik (ook) op zoek ben naar nieuwe velgen. Aangezien ik precies weet hoe moeilijk het is andere velgen uit te zoeken en ik op mijn zoektocht eenhandige site ben tegengekomen voor een hoop vragen over banden & velgen dacht ik laat ik me maar even aanmelden en die link delen [url=http://<a%20href=]http://www.carbibles.com/tyre_bible.html[/URL] Ik ben zelf op zoek naar velgen voor deze:
2004 EVO VIII
Specs:
Injen Intercooler piping set
Invidia EVO Titanium tip Cat back exhaust
Ecutek door Mark Verhoeven
+/_ 330 pk (Deze aanpassingen zijn door de vorige eigenaar gedaan, de wagen is nog niet op de rollenbank geweest dus dat is een gezonde gok onder de goede weersomstandigheden)
Zelf heb ik deze er nog ingezet die vind ik gewoon onmisbaar en is het enige minpunt op de standaarduitrusting van de EVO
Defi Blueracer Olietemp, Oliedruk en Turbodruk meter
Dikke bak! Voor mooie wielen voor een leuke prijs moet je sowieso in het buitenland zijn.. Probeer eens http://www.rbmotoring.com voor veel mooie gebruikte setjes in allerlei maten. Of hou vooral engelse fora in de gaten! Ik heb mijn wielen ook vanuit Engeland, want hier vindt je ze toch niet.
Er is vast een Engels Evo forum met een te koop sectie, staat vast wel wat tussen.. Succes!
@ Ilpoto: er zijn zoveel mooie velgen, en iedere keer zie je weer een andere mooie & 7 setjes, voor elke dag een andere is ook weer een beetje overdreven
Ik zit te denken aan 5Zigen Pro race GN+, OZ Crono HT Matt graphite, OZ Ultraleggera of als ik eenprijs en leverancier kan vinden Enkei Racing RPF1.
Het is voor een extra set zomderbanden op de Enkei's die er nu onder zitten komen dan winterbanden & zomers voor banden voor eventuele circuitdagen.
5Zigen GN+ zou inderdaad goed staan, ik heb ze onder m'n MR2. Toen ik ze kocht heb ik ze ook bij de betreffende shop onder een Impreza gezien, en ze staan erg goed onder een dergelijke rally-sedan.
Verder ben ik erg gecharmeerd van de Work Emotion CR Kai, ik denk dat die "in het echt" ook erg mooi uitvalt. Plaatje:
Ook in donker brons te krijgen.
Succes met uitzoeken
hey frank dat is bij de hogt toch?
als dat die evo is die ik denk dat het is vind ik het niet gek dat je m makkelijk bijhoud, rijd namelijk ook een vrouw in een evo rond en die gast er niet echt super mee oplos. ziet ook zo wel dat er voor je niet volgas gegeven word, anders ie ie wel erg gaar(ik kan eigenlijk nieteens zien dat het een evo is maargoed daar ga ik nu even vanuit)
roald wrote:hey frank dat is bij de hogt toch?
als dat die evo is die ik denk dat het is vind ik het niet gek dat je m makkelijk bijhoud, rijd namelijk ook een vrouw in een evo rond en die gast er niet echt super mee oplos. ziet ook zo wel dat er voor je niet volgas gegeven word, anders ie ie wel erg gaar(ik kan eigenlijk nieteens zien dat het een evo is maargoed daar ga ik nu even vanuit)
er zat een vent in, en het is een belg.. misschien dat dat wat scheelde
maar hij gaf wel degelijk volgas, dat kon je goed horen
jah filmpje is een beetje onduidelijk idd.. tis dan ook met een foon opgenomen
het is een evo.. kijk maar naar de vorm van de lichten en de achterspoiler