radiateur
Moderator: Pieten
-
mr2 freak
mensen wat maak ik nu weer mee gaa ik ff mee men schoonbroer ff voorr iets persoonlijks weg gaan we op de trug weg naar de mac donalds zien we daar een veilside uitgebbouwde mr2 dus ik gaa kijken met me schoonbroer en nu ziet die gozer van die uitgebouwde mr2 dat me radiateur stuk is een grote lekkage dus jaa morge vroeg vroeg op voor hem eruit te halen en dan naar de rdv gaan daar maken ze hem miss dat ie morge dan is gemaakt hopen anders dinsdag een gereviseerde erin legge mjaa dus men avondje wel
wuahahah
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
je kunt er ook een ei in doen, wel eerst breken
Kun je er misschien weer 100km mee rijden
Gewoon een nieuwe..dingen zijn toch bijna gratis
(volgende keer ff gaas ervoor doen, mag ook zwart als je niet wilt dat men het ziet
tegen steentjes etc 
Gewoon een nieuwe..dingen zijn toch bijna gratis
- stampertje
mr2 freak wrote:en nu ziet die gozer van die uitgebouwde mr2 dat me radiateur stuk is een grote lekkage
hoe kun je nou een grote lekkage hebben zonder het zelf in de gaten te hebben??
- stampertje
Mr2-wouter wrote:je kunt er ook een ei in doen, wel eerst brekenKun je er misschien weer 100km mee rijden
![]()
wel het geel eruit halen dan
-
mr2 freak
morge laat ik hem nakijken en een nieuwe kostte me 175 euro dus jaa ik stond te eten met die gozewr van die mr2 en jaa hij zag het eruit sprietsen zeg maar en een super verre straal majaa ik hoop dat ie hem morge kan maken