Wide Body
Moderator: Pieten
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
Het verschil tussen de Rally en de rittensport is eigenlijk dat bij ons de gemiddelde snelheid veel lager ligt. Al moeten we meestal wachten aan de controle posten omdat we er te vroeg zijn;D
Bij deze ritten zijn meestal stukken van echte rallystages en daar is het natuurlijk heel leuk om eens goed op het gas te gaan. Eigenlijk mag het niet, maar deze wegen liggen meestal heel afgelegen dus kan het wel::)
Als je verkeerd gereden bent moet je wel op het gas gaan om de verloren tijd goed te maken
Groeten
TRD2000 (wim)
Bij deze ritten zijn meestal stukken van echte rallystages en daar is het natuurlijk heel leuk om eens goed op het gas te gaan. Eigenlijk mag het niet, maar deze wegen liggen meestal heel afgelegen dus kan het wel::)
Als je verkeerd gereden bent moet je wel op het gas gaan om de verloren tijd goed te maken
Groeten
TRD2000 (wim)
- corollaWRC
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 18:50
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Nrml gezien ligt het gemiddelde tss de 25 en de 35km/u in een rittensport.
Dat is vrij makkelijk te halen, mits je geen fouten doet.
Vanaf de moment dat je ergens een fout leest kom je in de problemen, want meestal rij je dan verschillende kilometers om wat wilt zeggen dat je die kilometers dan ook weer terug moet rijden en je tijdschema niet meer klopt.
Dus dan moet je gaan trappen om toch nog op tijd binnen te klokken.
Als je te laat bent krijg je strafpunten, maar als je te vroeg bent ook. Dus eig. is het beste dat je een paar minuten voor tijd aan een controle komt zodat je eventueel je ideale tijd nog eens kan chekken. En dan kun je best wel wat harder rijden.
En trappen op de rallywegen blijft natuurlijk leuk!!!:P
Dat is vrij makkelijk te halen, mits je geen fouten doet.
Vanaf de moment dat je ergens een fout leest kom je in de problemen, want meestal rij je dan verschillende kilometers om wat wilt zeggen dat je die kilometers dan ook weer terug moet rijden en je tijdschema niet meer klopt.
Dus dan moet je gaan trappen om toch nog op tijd binnen te klokken.
Als je te laat bent krijg je strafpunten, maar als je te vroeg bent ook. Dus eig. is het beste dat je een paar minuten voor tijd aan een controle komt zodat je eventueel je ideale tijd nog eens kan chekken. En dan kun je best wel wat harder rijden.
En trappen op de rallywegen blijft natuurlijk leuk!!!:P
Nejezděte rychleji než anděl může létat!!!
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3347
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Iig ACHTER Wim blijven rijden. Als je er voor zit zie je geen moer
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Website:http://mymr2.nl/
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2186
- Lid geworden op: 16 jul 2007, 20:55
- Type MR2: AW11
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- corollaWRC
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 18:50
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
Het is ook heel leuk om te doen, het is heel anders als in een treintje een rit te rijden. Je hebt beide ( chauffeur en co) iets te doen onderweg. Je komt op leuke onbekende wegen en je ziet veel mooie autos.masterpivo schreef:Ik begin het rally gebeuren nu steeds meer te snappen ja. Klinkt zelfs leuk in m'n oren!
Onderweg staan er ook verschillende bordjes die je moet noteren, dus je moet goed opletten en niet blindelings zitten planken.
Groeten
TRD2000 (wim)
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
Ik kan er mee rijden als met een gewone mr. De manier waarop de kit is geplaatst bepaald hoe sterk ze is. Ik ben niet direct bang dat mijn kit gaat afscheuren, al kan dat altijd, maar dan is ze niet goed geplaatst.J_MR2 schreef:Dat rally rijden, is dat niet killing voor je naadloze bumpers e.d ?
Mijne is ook naadloos nu, voorzichtig rijden, maar ik duw hem liever een drempel over dan dat ik erover rijd bij wijze van:P
Hoe zit dat met deze mr?
J_MR2
Groeten
TRD2000 (wim)
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
Ondertussen staan er al een 9000km op de teller. Als het allemaal wat beter zou zijn met men rug en inkomen zouden er veel meer km's gemaakt worden denk ik. Hij rijd echt zalig.
Een tijdje geleden een een paar fotos gemaakt.
Momenteel staat hij in de garage te wachten op een grondige poetsbeurt zodat ik er volgend jaar hopelijk weer van kan gaan genieten.
Groeten
TRD2000 (wim)
Een tijdje geleden een een paar fotos gemaakt.
Momenteel staat hij in de garage te wachten op een grondige poetsbeurt zodat ik er volgend jaar hopelijk weer van kan gaan genieten.
Groeten
TRD2000 (wim)
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Mooie MR2 hoor, hier lijkt ie nog een beetje witter..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Witbalans instelling denk ik. Er zit een blauwzweem overheen. Welk toestel heb je?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]