Hallo ik ben Tom Visser 21 jaar en kom uit het friese Noardburgum. Ik werk sinds een half jaar bij Toyota Valkema in Leeuwarden als automonteur, hiervoor 2 jaar volkswagen. Ik rijdt zelf in een toyota corolla gtsi uit 1993 maar daar ben ik na bijna 3 jaar wel eens op uitgekeken. Ben dus op zoek naar een nette sw20.
Ik kwam deze tegen:
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php ... 4&cache=no
Kent iemand deze auto want hij staat daar ook al een mooie tijd, en hoe zit het met de voorziening van versnellingsbakken. Want bij deze auto moet de motor er zeker uit, distributieriem en mogelijk koppeling gelijk ook maar meenemen.
Hallo
Moderator: Pieten
-
BlackMR2
allereerst, welkom bij de gezelligste club van NL
deze MR ziet er netjes uit, geen hoge prijs, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met een aantal gebreken.
deze aanbieder gaf zelf al aan dat er waarschijnlijk een lager kapot is van het differentieel.
de versnellingsbak is een zwak iets van een SW20, om die te laten reviseren, kost het je een hoop pleuries, tenzij je het zelf kan doen
distributieriem zal ik ook gelijk vervangen als ik jou was
verder ziet de auto er netjes uit, suc6 verder
deze MR ziet er netjes uit, geen hoge prijs, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met een aantal gebreken.
deze aanbieder gaf zelf al aan dat er waarschijnlijk een lager kapot is van het differentieel.
de versnellingsbak is een zwak iets van een SW20, om die te laten reviseren, kost het je een hoop pleuries, tenzij je het zelf kan doen
distributieriem zal ik ook gelijk vervangen als ik jou was
verder ziet de auto er netjes uit, suc6 verder
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
staat nog een mooie gele/zwarte te koop op marktplaats 
-
Tom86
stampertje wrote:staat nog een mooie gele/zwarte te koop op marktplaats
Die ferarri?:lach:
- Surferdude
Of een mooie zwart/rode....
Oh ja, en een hartelijk welkom vanuit R'dam!
Oh ja, en een hartelijk welkom vanuit R'dam!