Hallo ik ben Tom Visser 21 jaar en kom uit het friese Noardburgum. Ik werk sinds een half jaar bij Toyota Valkema in Leeuwarden als automonteur, hiervoor 2 jaar volkswagen. Ik rijdt zelf in een toyota corolla gtsi uit 1993 maar daar ben ik na bijna 3 jaar wel eens op uitgekeken. Ben dus op zoek naar een nette sw20.
Ik kwam deze tegen:
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php ... 4&cache=no
Kent iemand deze auto want hij staat daar ook al een mooie tijd, en hoe zit het met de voorziening van versnellingsbakken. Want bij deze auto moet de motor er zeker uit, distributieriem en mogelijk koppeling gelijk ook maar meenemen.
Hallo
Moderator: Pieten
-
BlackMR2
allereerst, welkom bij de gezelligste club van NL
deze MR ziet er netjes uit, geen hoge prijs, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met een aantal gebreken.
deze aanbieder gaf zelf al aan dat er waarschijnlijk een lager kapot is van het differentieel.
de versnellingsbak is een zwak iets van een SW20, om die te laten reviseren, kost het je een hoop pleuries, tenzij je het zelf kan doen
distributieriem zal ik ook gelijk vervangen als ik jou was
verder ziet de auto er netjes uit, suc6 verder
deze MR ziet er netjes uit, geen hoge prijs, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met een aantal gebreken.
deze aanbieder gaf zelf al aan dat er waarschijnlijk een lager kapot is van het differentieel.
de versnellingsbak is een zwak iets van een SW20, om die te laten reviseren, kost het je een hoop pleuries, tenzij je het zelf kan doen
distributieriem zal ik ook gelijk vervangen als ik jou was
verder ziet de auto er netjes uit, suc6 verder
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
staat nog een mooie gele/zwarte te koop op marktplaats 
-
Tom86
stampertje wrote:staat nog een mooie gele/zwarte te koop op marktplaats
Die ferarri?:lach:
- Surferdude
Of een mooie zwart/rode....
Oh ja, en een hartelijk welkom vanuit R'dam!
Oh ja, en een hartelijk welkom vanuit R'dam!
Ik ben een paar maanden geleden bij deze MR2 wezen kijken.
Ik heb 1 advies.
LATEN STAAN!
Er mankeerd heel veel aan deze auto.
Deze auto heeft links voor schade gehad.
Zit zeer slecht in de lak.
En de verkopers vertrouw ik ook niet helemaal (steeds een ander verhaal van wat er aan mankeerd en wat er vervangen is).
Er is een paar maanden geleden over deze auto ook al een topik geweest (Probeer anders de zoek opdracht eens, was iets met 1994 MR2).
Helaas heb ik toevallig de mail die ik toender tijd naar iemand had verstuurd van de week van mijn pc gehaald.
Als je interesse hebt kan ik je nog wel foto's van deze MR2 laten zien die ik heb gemaakt.
Groeten Marcel
Ik heb 1 advies.
LATEN STAAN!
Er mankeerd heel veel aan deze auto.
Deze auto heeft links voor schade gehad.
Zit zeer slecht in de lak.
En de verkopers vertrouw ik ook niet helemaal (steeds een ander verhaal van wat er aan mankeerd en wat er vervangen is).
Er is een paar maanden geleden over deze auto ook al een topik geweest (Probeer anders de zoek opdracht eens, was iets met 1994 MR2).
Helaas heb ik toevallig de mail die ik toender tijd naar iemand had verstuurd van de week van mijn pc gehaald.
Als je interesse hebt kan ik je nog wel foto's van deze MR2 laten zien die ik heb gemaakt.
Groeten Marcel
- Surferdude
Dan heb je het toch over deze neem ik aan?

Surferdude wrote:Dan heb je het toch over deze neem ik aan?
Helemaal goed.
Ik woon er ongeveer 10 minuten rijden vandaan.
En dacht toen van laat ik eens gaan kijken omdat er een paar mensen waren die info over deze auto zochten.
Ik zal even een paar foto's laten zien die ik had gemaakt.

Dit zijn maar een paar foto's van die ik heb.
De auto heeft diverse kleuren rood.
Er zitten zelfs delen in die heel anders van kleur bijgespoten zijn midden op een stuk plaatwerk!
Hij zit onder de beschadigingen en ziet er uitgeleeft uit.
Maar wat nog het belangrijkste is, is dat de verkopers verschillende verhalen vertellen.
De auto heeft zichtbaar schade gehad.
Maar ze vertellen verschillend van elkaar wat er daarna aan gerepareerd is.
En ook de dingen die nog gedaan moeten worden en waar aan het ligt zeggen ze anders van elkaar.
Met andere woorden.
Deze auto is niet te vertrouwen naar mijn mening.
Dus NIET KOPEN.
Als je hem wel koopt weet je dat je er nog heel veel geld in moet steken om hem weer netjes er uit te laten zien.
En je moet ook nog veel geld uit geven aan reparaties ..... en dan nog.
Hier nog de link naar het eerdere topik over deze auto.
http://81.4.88.28/~mr2club/forum/showthread.php?t=2306
http://81.4.88.28/~mr2club/forum/showthread.php?t=2306
Ziet er wel netjes uit. Is een echte uit 92.
Helemaal origineel zo op het eerste gezicht.
Auto is in 2001 ingevoerd.
Als de km en onderhoud aantoonbaar zijn is het volgens mij wel de moeite waard om eens te gaan kijken.
Helemaal origineel zo op het eerste gezicht.
Auto is in 2001 ingevoerd.
Als de km en onderhoud aantoonbaar zijn is het volgens mij wel de moeite waard om eens te gaan kijken.
-
Tom86
Ik wou ff vertellen dat ik sinds woensdag eigenaar ben van de turquase MR2 uit 1992. Vorige week zaterdag er heen geweest om hem te bekijken en het zag er allemaal goed uit. En toen heb ik de beslissing maar genomen om hem te kopen, de corolla is voor een goede prijs ingeruild. Om te beginnen hij is in 2001 ingevoerd, en in 2003 gekocht door de vorige eigenaresse die hem daarna ingeruild heefd voor een Slopel Zafira. In die tijd is ie ook in onderhoud geweest bij het bedrijf waar ik hem gekocht heb. Er zijn natuurlijk wel een paar puntjes die nog moeten gebeuren. Paar deukjes op het achterscherm, hier en daar een krasje en het leder van de stoelen is niet zo mooi meer, dit laat ik mischien tzt vervangen. Net als de achterlichten die vind ik ook niet mooi hier komen tzt rev3 lampen in. Maar kennen jullie deze auto hier echt niet want er zit op het raam wel een sticker van the wb.
Gr Tom
Gr Tom
- MazdaMarco
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Zal ik maar de eerste zijn die om foto's gaat schreeeuwen