In eerste instantie wilde ik kijken of ik mijn uitlaat dicht kon krijgen maar na grondig nalopen van de uitlaat bleek één en ander toch in slechtere staat als dan ik dacht.
- Begonnen met demonteren van de eindpot met dempers en daar bleek dat de pot nog maar aan één kant vast zat en dat één van de beugels was afgebroken.

- Bij het demonteren van de rest van de uitlaat bleek de Lambda sensor door een amateur gemonteerd te zijn, de stekker was gebroken en er was een omleiding gemaakt waarbij de kabels bloot lagen. Verder bleek het hitteschild in zeer slechte staat en was zelfs niet eens meer te demonteren.

- Verder was het flexibel deel ook een keer gelast (het eindstuk dan bij de bocht naar boven en dit was ook erg slecht gedaan.
- Bij het verwijderen van de hitteschilden aan de onderkant van de achterbak kreeg ik twee moeren met gemak los en de rest van de bouten brak al bij de eerste draai.
- Binnenbekleding van de bak ook verwijderd om schoon te maken en de bodem van de bak zal er erg schoon en zonder roest uit.
- Achterklep ook verwijderd, die moet vervangen worden vanwege de doorgeroeste plekken.
Verder foto's staan op mijn website onder Project MR2