Ik ga naast het restauratie project van mijn MR2 een ander project starten waarbij mijn dashboard middenpaneel compleet omgebouwd gaat worden naar een andere stijl met 7" lcd inclusief carputer media systeem. Het dashboard ga ik compleet restylen dus en het moet er ongeveer zo uit komen te zien.... (iets minder steil maar wel de vloeiende lijnen. Ik ga van het huidige dashboard een mal maken en deze dan compleet aanpassen naar deze stijl.
Project "ICCS"
Moderator: Pieten
-
mr2online
Project In Car Computer System
Ik ga naast het restauratie project van mijn MR2 een ander project starten waarbij mijn dashboard middenpaneel compleet omgebouwd gaat worden naar een andere stijl met 7" lcd inclusief carputer media systeem. Het dashboard ga ik compleet restylen dus en het moet er ongeveer zo uit komen te zien.... (iets minder steil maar wel de vloeiende lijnen. Ik ga van het huidige dashboard een mal maken en deze dan compleet aanpassen naar deze stijl.

- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ben ook echt zwaar benieuwd ja. 
laat maar komen dat project, liefst met veeeeel duidelijke fotos 
-
mr2online
Foto's zullen zeker volgen, ik ga eerst beginnen met de mal van het dashboard en vandaaruit ga ik lekker polyesteren.
-
decipherer
Ziet er mooi uit, succes ermee!
Wat voor auto is dat voorbeeld eigenlijk?
Wat voor auto is dat voorbeeld eigenlijk?
- Mr2-wouter
tijd teveel? hehe, heel veel succes 
- Christopher
Lijkt me erg mooi! De Murcielago heeft een van de mooiste dashboards van sportwagens vind ik. Ik denk dat die lijnen erg mooi zullen staan in een Mr2, maar ik denk dat het niet makkelijk gaat worden!
hehe ik maar denken dat jij het druk had met de de restauratie van je auto
zo te horen heb je kenlijk tijd genoeg 
- Dokter Rob
Christopher wrote:Lijkt me erg mooi! De Murcielago heeft een van de mooiste dashboards van sportwagens vind ik. Ik denk dat die lijnen erg mooi zullen staan in een Mr2, maar ik denk dat het niet makkelijk gaat worden!
vergeet niet om de logo's op de auto te plakken...
-
mr2online
Zat te denken om deze te plaatsen,
en dan wel de versie die ongeveer 20 graden naar links is gedraaid

mr2online wrote:Zat te denken om deze te plaatsen,
Whahaha
iets zegt mij dat me dat bekend voorkomt