Donderdag me 2e aw11 gekocht,.

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

CSM101
Ik ben er echt super blij mee :D
'86 met geen roest en geen deuken of krassen met 102.000 op de teller.
Heeft altijd in een garage gestaan dus bijna geen verweer of doffe lak en alle rubbers zijn ook nog als nieuw,.

Image

Image

Image

Image

De andere ,..

Image

Image
Roland
Gefeliciteerd!

Waarom heeft die ene nou een wit dak? sorry vind ik niks, andersom was beter geweest. Maar ziet er verder erg goed uit :)
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Waarschijnlijk omdat hij overgespoten is Ro ;) Verder ziet hij er goed uit!
BlackMR2
gefeliciteerd ermee, ziet er netjes uit, op het dak na ;D
MRobbert
Netjes, mooie aw11
Is ie origineel Nederlands?

Groet Robbert
Roland
Nu moet je eigenlijk het dak van die witte zwart maken :D
Green Goblin
Xhermes wrote:Waarschijnlijk omdat hij overgespoten is Ro ;) Verder ziet hij er goed uit!
Maar.....is het dak wit gespoten of was eerder de hele auto wit en is deze zwart gespoten ?

Als ik de auto zo zie ziet hij er origineel zwart uit, maar naar mijn weten kon je in 85/86 in Nederland kiezen tussen rood, wit en twotone. Andere kleuren pas na 87 of bij een amerikaans model. Zijn de stolen in grijs/zwart ?
BST
Type MR2: SW20/21/22
Stoelen lijken me wit zwart op de foto..

in ieder geval: veel plezier met je nieuwe aw11!!
CSM101
Hij is origineel Nederlands en het dak is zilver van kleur,.de kleur van een 911 als ik het goed begrepen had van de vorige eigenaar maar de afspraak met de spuitcabine is al gemaakt en hij wordt gewoon weer zwart ;D
Dat was hij namelijk 3 maanden geleden nog wel toen ik ,m voor het eerst gezien had.
Ik heb van het weekend er flink aan geknutseld zoals de remmen nagelopen en de klauwen ontroest ,.beurt gegeven en gelijk ook de distributie riem vervangen omdat de km stikker ontbrak voor deze.
Radio ingebouwd en de velgen over gezet en ,m gepoetst :)

Image

Image

Image
Roland
Waarom de velgen overgezet? Verdient de zwarte beter dan de witte? :P
CSM101
Gezien de witte er uit gaat en de zwarte blijft,......Ja !
ROB-E
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Roland
waarom gaat de witte eruit dan?
CSM101
Ik heb nu drie auto's en dat is er voor de portemonnee èèn te veel,.
Drie maanden geleden toen ik de eerst contact had met de eigenaar van de zwarte,.was het de bedoeling dat ik alleen de wagen zou kopen zonder motor.
Hij had ,m aangeschaft voor het blok,.wat maar 102.000 heeft gedraaid en dat was bedoeld voor een kitcar waar hij mee bezig was.
Nu drie maanden later heeft hij toch voor een ander blok gekozen voor die kitcar en kon ik ,m in zijn geheel kopen.
En deze is zo mooi en strak en netjes en ik vooral helemaal in mijn kleur,.op het dak na dan voor ff,.dus is de keuze snel gemaakt welke er blijft.
Ik moet zeggen dat het best ff slikken zal zijn als hij eenmaal weg is,..
Ik heb ruim 6 jaar de leukste tijd gehad met dat ding,.ben er half Europa mee door gereden zonder enig probleem.
Post Reply