Ik ben dan weliswaar nog geen MR2 rijder, maar wel op zoek naar zo'n auto. Momenteel rijd ik nog rond in een Renault Clio 16v, maar na veel onderhoud daar aan te hebben gehad wil ik bij jullie graag wat kennis opdoen.
Enkele aankooptips heb ik al doorgenomen. Erg handig
Maar ik zit zelf enorm te twijfelen tussen het bouwjaar 91, en 92. Ik heb van t forum vernomen dat de versnellingsbak hierin verbeterd is, maar is dit nou echt een groot verschil?
Bedoel, schakelt een 91er nu echt zoveel slechter dan een 92er. Op marktplaats/speurders staan diverse 91ers aangeboden, maar maakt het degelijk veel verschil uit?
Ook stuurbekrachtiging is overigins geen overbodige luxe, mn vorige auto een CRX ED9, en mn huidige Clio 16v hebben dit allebei niet. Stuurt dit enorm zwaar, of is dit puur een kwestie van gewenning.
Ik ben zelf nog totaal niet op de hoogte van een MR2, maar misschien dat jullie mij wat tips kunnen geven.
Ben zelf van plan om een MR2, in het voorjaar zo rond maart/april/mei te gaan kopen, misschien dat een van jullie mee wil gaan om te letten op diverse gebreken/mankementen.
Bij voorbaat dank
Dennis