Hallo,
Ik kan aan 94+ achterlampen komen en aan een 98+ spoiler
Is dit een goed bedrag? het komt van een rode mr2 en moet dus in mijn kleur gespoten worden. Niks is beschadigd en alle bedrading zit er bij.
94+ lampen en 98+ Spoiler
Moderator: Pieten
- Surferdude
Niet verkeerd als het origineel is.
-
franksmits
Surferdude wrote:Niet verkeerd als het origineel is.
Voor zo ver ik weet is het origineel, wist niet dat je namaak had van het originele. van TRD heb ik het wel gezien.
- Surferdude
Gefeliciteerd!
Goede keuze.
Goede keuze.
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Idd, origineel is het een prima prijs. Imitatie spoiler is 30 euro nog teveel voor want die past echt ruk!
-
mr2eddy
Mr2-wouter wrote:Idd, origineel is het een prima prijs. Imitatie spoiler is 30 euro nog teveel voor want die past echt ruk!
Niet overdrijven Wouter, Bij een echte goede imitatie kan jij het verschil ook niet zien ,Ik ken zelf imitaties spullen die nog beter passen als het origineel
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Behalve dan het feit dat de originele verstelbaar is, en imitaties (vaak) niet. 
-
franksmits
Ook heb ik de originele heldere bumperlampen erbij gekocht uit de UK.
Eerst nog laten spuiten óf misschien zelf het een en ander doen. Eerst maar eens de wagen ophalen. Daarna een beurt.
Eerst nog laten spuiten óf misschien zelf het een en ander doen. Eerst maar eens de wagen ophalen. Daarna een beurt.
mr2eddy wrote:Niet overdrijven Wouter, Bij een echte goede imitatie kan jij het verschil ook niet zien ,Ik ken zelf imitaties spullen die nog beter passen als het origineel
ik ook
wouter heeft kennelijk te veel frustraties:X