De dealer vraagt 650 a 700 euro (weet niet precies wat die dan allemaal wel en niet doet, maar ja, alles extra kost natuurlijk ook extra).
Een 'eenmansgarage' met Hakan als monteur vraagt 750 a 800 euro (weet ook niet precies wat daar allemaal bij in zit).
Een zeer goeie beun die ik zeer graag voor deze klus wil hebben, zou ongeveer 350 euro hebben gevraagd voor de pakkingset, nieuwe kopbouten, vlakken, persen, distrubutieriem en spanrollen vervangen (als je het spul toch allemaal los hebt...), maar hij heeft absoluut geen tijd! Heb ik weer, is ook nog een voormalig toyotamonteur:ik-weer: ..
Komt morgen nog een garage bij die een prijs gaat geven, deze garage doet zakelijk reeds veel klussen voor me (heb een taxibedrijfje, dus heb nog al eens wat klussen), deze is normaal goed en zeer redelijk qua prijs, maar ik heb hem al horen zeggen dat hij bij de mr2 waarschijnlijk de motor er uit zou willen halen, nou gun ik ze deze klus veruit het meest, maar wil toch niet graag de hoofdprijs daarvoor gaan betalen.
Wie heeft er nog goeie tips voor mij