had ik weer...
kom je de stad uit rijden... en druk zoals gewoonlijk...
kom je dwars door stadshagen... althans dat was de bedoeling...
en ja hoor er was politie controle bij stadshagen. vlak voordat je de brug over gaat.
en meneer agent zien mij aankomen in een sleur van auto's (ik reed met de Rode Celica)
alle ''normale'' luxe wagens mochten (zoals gewoonlijk) doorrijden en ik de gek werd er weer eens tussen uit geplukt...
dus werd verzocht om de auto te parkeren. en 1 van die agenten vroeg of ik de motor uit wou doen. keek al eens om mij heen, ze waren ook bezig met een rollenbank. ik denk shit! dat word gezeur over de uitlaat en weet ik veel wat meer.
komt er een motor agent aan rollen, stapte af. t eerste wat hij zei, je hebt een mooie wagen! (nou dat vond ik wel tof) maar zei hij zag je net rijden, en ik stond op een plek waar je me niet zag (ik shit! reed iets te hard) je had de gordel niet om!
ik deed hem net af. de andere agent bevestigde dat. en ik werd erg pissig. ik zei mag ik nu dan ff heel boos worden. jullie houden mij weer eens aan.(d.m.v. een sportauto) en nu word ik ook nog beschuldigd van het niet dragen van de gordel! de agent. tja ik zag het toch echt. ikke fuck he! heb het ding altijd om. hij weer, je hoeft niet meteen boos te worden. nou dat doe ik wel. word beschuldigd voor iets wat niet waar is. JA daar word ik boos over. dus moest mijn rijbewijs laten zien. de motormuis weer. en waar kwam je vandaan rijden. (ik dacht dat weet je toch je hebt me gezien ergens)
nou kwam van het parkeerterrein noordereiland. en toen ik daar weg reed had ik de gordel al om!
hij vond dat ik overtuigend over kwam. ja duhh had de gordel ook om.
en ik mocht gelukkig weer snel doorrijden.
voor hetzelfde geld krijg je een bekeuring die niet waar is.
als de belastingdienst een foutje maakt hoef ik dat toch niet te betalen!
kom zeg, zoek een ander slachtoffer!
politie, leuker kunnen we het niet maken...
Moderator: Pieten
tsjah, mij pakken ze nooit, of laten ze gaan terwijl ik grove overtredingen maak. 
ze moeten die schade toch ergens inhalen
ik knik en hij doet de deur open en gaat op de hurken zitten en zegt hele mooie auto heb jij maar waarom draag je geen gordel ik kijk hem aan en zeg geen gordel shit helemaal vergeten ben nog druk met mijn werk in mijn hoofd
zegt hij doe hem ff om anders kost het 85 euro en wees maar zuinig op de auto
dus conclusie
het zal wel aan de celica liggen
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Leliev wrote:tsjah, mij pakken ze nooit, of laten ze gaan terwijl ik grove overtredingen maak.
mazzelaar...
sommige mensen moeten zelfs het kenteken inleveren als ze ergens iets overhoop halen...
idd een uberlompe actie van die motormuis, altijd overtuigend reageren in zo'n situatie 
deze zaterdag was in maastricht ook controlle rond 1 uur s'nachts, ik kon gewoon rustig doorrijden
zal wel door de zwarte kleur komen
Val je niet zo op in het donker + voetje op de koppeling 
deze zaterdag was in maastricht ook controlle rond 1 uur s'nachts, ik kon gewoon rustig doorrijden
-
Wiki_Maaike
Ik ben gister ook in een fuik gereden... was erg gezellig... 
Heb toch t idee dat sommige agenten geen gevoel voor humor hebben..
Maja mn auto is echt volledig binnenstebuiten gekeerd, alles hebben ze nagekeken en ik kreeg niet eens een keuringsrapport
Volgens mij baalden ze er gewoon van dat ze bij mij niets konden vinden..
Echt alles is nagekeken, wapenbezit, drugs, verlichting, t geluid van mn uitlaat, mn papieren...etc etc...
bij de andere 3 auto's die tegelijkertijd onderzocht werden hebben ze gelukkig wel wat kunnen vinden...
bij de ene maakte de uitlaat teveel lawaai, de tweede had neonverlichting onder zn auto en te scherpe uitstekende delen en de derde had 2 versleten banden geloof ik... Duur avondje voor hun dus!
Heb toch t idee dat sommige agenten geen gevoel voor humor hebben..
Maja mn auto is echt volledig binnenstebuiten gekeerd, alles hebben ze nagekeken en ik kreeg niet eens een keuringsrapport
Echt alles is nagekeken, wapenbezit, drugs, verlichting, t geluid van mn uitlaat, mn papieren...etc etc...
bij de andere 3 auto's die tegelijkertijd onderzocht werden hebben ze gelukkig wel wat kunnen vinden...
Ze zijn niet altijd slecht hoor,
Ik werd een paar weken geleden aangehouden omat ik 172 km/uur reed op een weg waar je maar 80 mag maar dat was een pieksnelheid gemiddeld kwam ik op 129 km/uur.
Toen vroeg hij m`n rijbewijs en die had ik niet bij me, ik had m`n gordel niet om dus dat zijn ook geen pluspunten.
Dus hij vroeg of ik me op een andere manier kon legitimeren maar helaas dat kon ik ook niet.
Vervolgens begon hij alles een beetje op te sommen en kwam ongeveer op een 500 euries uit ik begon al stevig te balen.
Vraag hij of de CAO onderhandelingen mij bekend voorkwamen, ik zeg ja jullie zijn zo nu en dan aan het staken.
Waarop hij zeg nou dat is je geluk laten we het maar bij een waarschuwing houden.
Ik heb gewoon 5 minuten in m`n auto gezeten om bij te komen voordat ik verder mijn weg vervolgde.
Ik weet dat ik gigantisch geluk heb gehad.
Ik werd een paar weken geleden aangehouden omat ik 172 km/uur reed op een weg waar je maar 80 mag maar dat was een pieksnelheid gemiddeld kwam ik op 129 km/uur.
Toen vroeg hij m`n rijbewijs en die had ik niet bij me, ik had m`n gordel niet om dus dat zijn ook geen pluspunten.
Dus hij vroeg of ik me op een andere manier kon legitimeren maar helaas dat kon ik ook niet.
Vervolgens begon hij alles een beetje op te sommen en kwam ongeveer op een 500 euries uit ik begon al stevig te balen.
Vraag hij of de CAO onderhandelingen mij bekend voorkwamen, ik zeg ja jullie zijn zo nu en dan aan het staken.
Waarop hij zeg nou dat is je geluk laten we het maar bij een waarschuwing houden.
Ik heb gewoon 5 minuten in m`n auto gezeten om bij te komen voordat ik verder mijn weg vervolgde.
-
Wiki_Maaike
Zo dan heb je inderdaad geluk gehad... Opzich heb ik zelf niets tegen agenten hoor... Zelf ook vaak genoeg geluk gehad...
maja voor dames is t sowieso al een heeeeeel ander verhaal als ze aangehouden worden 
mij hebben ze niet aangehouden
-
spieker
vorige week ben ik daar ook aangehouden haha
ook geen gordel wat een gezeik zeg
ik heb er helemaal geen gordel in zitten dusss (nee hun zouden wel even informeren)
heb er 20 min gestaan en ja hoor wat komt er uit zijn gaffel u kunt door rijden hoor
als ze nou gewoon een keer luisteren
ook geen gordel wat een gezeik zeg
ik heb er helemaal geen gordel in zitten dusss (nee hun zouden wel even informeren)
heb er 20 min gestaan en ja hoor wat komt er uit zijn gaffel u kunt door rijden hoor
als ze nou gewoon een keer luisteren
Toen ik net een week de skytune onder me mr2 had liggen kreeg ik na 100mtr rijden stop politie te zien ze moesten me papieren zien en toen zeide ze alleen van goh wel mooie wage en rood da moe je wel goe poetse he, zoeits van goh nee da weet ik nie .
Maar ja da betreft sportauto´s en een jongere persoon erin die houden ze maar al te graag aan.
Maar ja da betreft sportauto´s en een jongere persoon erin die houden ze maar al te graag aan.
-
Bremo
Idd, heb meer goeie dan slechte ervaringen.. Een zelfbehoud actie op de motor kostte me 130 euro. Ondanks dat ik netjes bleef en alle papieren kon tonen maalde de agent er niet om en gaf me de prent.West wrote:Ze zijn niet altijd slecht hoor
Op de brommer eens mazzel gehad, reed rustig maar dat ding was s n e l. Wat zeg ik, 2x mazzel gehad. En pas nog met de auto.. reed over een weggetje enkel voor bestemmingsverkeer.. maar als ik omkeerde bespaarde me dat een boete. Symphatiek, dat zeg ik.
Bohh West , dan heb je echt geluk gehad 
Btw, waarom hebben zoveel mensen hun gordel niet aan, hebben jullie het originele stuur met airbag ofzo???
Het eerste wat ik doe als ik in de auto stap is de gordel om....voel me net ietsje risicovoller zonder airbags en met de motor achterin.
Greetz
Btw, waarom hebben zoveel mensen hun gordel niet aan, hebben jullie het originele stuur met airbag ofzo???
Het eerste wat ik doe als ik in de auto stap is de gordel om....voel me net ietsje risicovoller zonder airbags en met de motor achterin.
Greetz
-
Roland
Inderdaad, errug veel gelukWest wrote:Ze zijn niet altijd slecht hoor,
En wat ben je nou voor domme lul, 172 km/u op een 80 weg gaan rijden en dan niet eens je gordel om hebben!
Roland wrote:Inderdaad, errug veel geluk
En wat ben je nou voor domme lul, 172 km/u op een 80 weg gaan rijden en dan niet eens je gordel om hebben!
Nou nou, Kan wel iets minder.
Ik heb nooit een gordel om, ik kan er niet aan wennen om vastgebonden te zitten.
En ja de snelheid is een beetje dom geweest maar ik kwam net van de snelweg waar ik ook lekker de snelheid er in had.
Eenmaal op de provinciale weg ging ik gewoon even door het was rustig en het ging gewoon lekker.
Je kent het gevoel toch wel??????????
Ik let nu wel iets beter op mijn snelheid hoor.