Nieuwe paint Job

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Marcel748s
Ik liep al langer met het idee om de mr2 in een andere kleur over te spuiten, maar omdat ik t altijd druk heb komt t er niet van.

Maar 2 weken terug reed er een dame tegen de zijkant van m'n emmer, dus nu heb ik een goed exuus om hem gelijk helemaal aan te pakken ;D

Even voor beeldvorming het gaat om deze:
Image
Image
Image

En nu met deze schade...:(
Image
Image
Image

Nieuwe deur is al geregeld bij Joske :dux-blij_thumb-up:

Wat ik verder nog ga aanpassen weet ik nog niet helemaal zeker.

Waarschijnlijk sideskirts, andere voorlip en achterbumper, maar ben er nog niet helemaal aan uit welke het gaan worden.....er zijn er ook zo veel!!

Dus als jullie suggesties hebben, kom maar op met die ploatjes :mexico-smile:

Er ligt iig wel nieuwe lederen bekleding te wachten om er ingezet te worden :adhd:
tilma800
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Mooie kans om van dat geel af te komen :tekst-toppie:
franksmits
Idd weg met dat geel :D. Kit is niet moeilijk kiezen! TRD wide-body! (Tein style).

De kleur vind ik zelf ook heel erg moeilijk. Zelf weet ik het ook nog niet...
tilma800
Een andere kleur is wel kosten verhogend als je het goed wilt doen. Je moet dan namelijk ook de binnenkant mee laten spuiten.
Marcel748s
Het heeft zo zijn voordelen om spuiter van beroep te zijn en dan ook nog eens bi jeen Toyota dealer te werken ;)

De auto gaat ook compleet uit elkaar, ook blok eruit en gelijk die motor ruimte helemaal mee in kleur.
Zal wel een berg werk worden, maar ach ik gooi er wel een paar snipperdagen tegenaan.
Als ze klaar is, is het wel gelijk naar m'n zin!....hoop ik ::)
Xhermes
SteelGrey van Subaru ;)
hydraMR2
Ik lul al aardig mee !
Mocht je nog iets van bumpers of dergelijks zoeken kijk dan even hier.

http://www.mr2club.nl/forum/showthread. ... #post86746

Voorderest veel plezier met het opknappen van je 2.
West
Ik lul al aardig mee !
Goed bezig,

Als je de orginele lip weg doet, hou ik me aanbevolen.

Ik hoor het wel wat hij moet kosten

Veel succes met je project.
Marcel748s
Thank's hydra :dux-blij_thumb-up: heb net ff zitten kijken en heb wel wat gezien......moet nog ff denken.

Ik vind Kaminari, kei-office en mad psi ook mooi spul hebben.
Mr2-wouter
franksmits wrote:Idd weg met dat geel :D. Kit is niet moeilijk kiezen! TRD wide-body! (Tein style).

De kleur vind ik zelf ook heel erg moeilijk. Zelf weet ik het ook nog niet...

Wat is Tein style nou weer? ::) Heb eens een weekend niet op mr2club gezeten en er zijn meteen weer nieuwe termen bij :P

Succes met je project marcel!
franksmits
Zag de mooie stickers staan. Misschien is dit du seen mooie body-kit voor je? :D

Image
Mr2-wouter
Lol, dus als ik der nu een daihatsu logo op plak is het daihatsu style? :P Das gewoon een TRD widebodykit die beetje thailand way aangepast is :P Of was het philipijnen? anyways.. die kant van de aardbol :P
franksmits
:idea8: Ik vond hem wel origineel bedacht :*(
mr2eddy
Mr2-wouter wrote:Lol, dus als ik der nu een daihatsu logo op plak is het daihatsu style? :P Das gewoon een TRD widebodykit die beetje thailand way aangepast is :P Of was het philipijnen? anyways.. die kant van de aardbol :P

Wouter ,dit moest jij toch weten ,dit is een originel TRD kit is (MR2 TRD 2000GT Bodykit 'Prototype-Style' ) die gebruikt wordt voor de racerij,we zijn er mee bezig om deze kit verder te laten produceren in beperkte oplage,gesprekken met TRD USA zijn volop bezig ,de kans zit erin dat ik er een zal laten overkomen ,voor mijn nieuw project .;)
Mr2-wouter
* schaamt zich en zoekt het meteen tot de bodem uit *

:*( :P ff op mr2oc struinen :P
Dorifto Deuce
Die grijze is een custom widebody kit die aangepast is om op het prototype JGTC MR2 te lijken. In Thailand rijden er nu een paar mee rond en ze willen die kit ook naar de USA brengen.
Marcel748s
Aaaai caramba! dat is idd een hele mooie body kit! :::|

maarja....kost ook wel wat, laat die kit 2000 eu kosten, dan komen er nog velgen, banden en 'nog wat klein spul' bij...dat zit je op een 5000 eu....en dan heb ik nog een mr2 met 'maar' 152 pk....dus het einde is zoek.

Maar dit word de kleur voor de emmer:

In de schaduw

Image
Image

in de zon

Image
Image
Image
franksmits
wat voor kleur is dat. ziet er erg goed uit!
Gidon-V6
Mooi kleurtje. Ben benieuwd hoe het de mr staat.
Succes in ieder geval.
Marcel748s
Dat is een kleur van Porche...herbst braun.

ik ben nog aan't proberen om het recept wat aan te passen zodat er nog wat meer effect in komt, maar dat valt niet mee.
Ik wil het effect behouden zodat de kleur in de schaduw bijna zwart is, maar hij word dan al snel te licht.....

maargoed, voorlopig tobben we lekker verder en hoop ik dat ze verzekering snel is met uitkeren...dan kunnen we beginnen :D
Post Reply