15 juni naar kartwedstrijd Emmen (buitenbaan)

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
robke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1121
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
Type MR2: AW11

15 juni naar kartwedstrijd Emmen (buitenbaan)

Bericht door robke »

Hoorde op Simone FM dat er zondag 15 juni vanaf 12uur mooie kartwedstijden zijn in Emmen, geloof op Pottendijk................

lijkt een beetje internationaal , ik zal nog ff kijken op hun site.

maar alvast ....................wie gaat er mee.;) ;) ;)

vertrek om 10:30 uur in Pekel, binnendoor naar Emmen. (TGV- zal wel weer langs nieuw buinen, valthermond etc gaan)::)

kindertjes mogen ook mee............jong geleerd is oud gedaan, als ze maar niet lastig zijn :adhd: met of zonder mr2, daar meer als 50% van de WB club mr2loos is.................. (rijdende wel te verstaan):driving:




greetz Robke
Afbeelding
Bremo

Bericht door Bremo »

Hmm.. geen mogelijkheden om daar zelf te rijden op huurkarts? Ik moet hoognodig weer eens karten.. en een buitenbaan heb ik ook nog nooit gedaan!:D
Gebruikersavatar
robke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1121
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
Type MR2: AW11

Bericht door robke »

Bremo schreef:Hmm.. geen mogelijkheden om daar zelf te rijden op huurkarts? Ik moet hoognodig weer eens karten.. en een buitenbaan heb ik ook nog nooit gedaan!:D

jawel 2-takt huur kan daar ook., volgens mij ook in veldhoven, Genk etc.
verder zijn er ook 3 of 4 uurs races kun je met enkele mensen samen een kart huren en een wedstrijd rijden.
verder is er de mogelijkheid oa in Belgie en duitsland 24 uurs races te doen (dat is dan wel weer binnen) ook met een team die samen de huur kosten delen,

en ja 24hrs race heb ik al enkele malen gedaan, en als je conditie goed is zie je de andere teamleden langzaam in d eproblemen komen met hun conditie en wakkerblijf vermogen waardoor je op het laatste stints van 1,5 uur maakt in zo'n ding.

volgens mij was er zoiets binnekort in opoeteren of opitteren neerpelt die omgeving.(Belgie)

bij zoiets moet je dus wel ervaren en fitte mensen hebben anders wordt je team gereduceerd van 10 naar 4 man op het laatste.

gr Rob

maar goed het is wel een idiee om een animocheck te starten , zodra meer gegevens beschibaar zijn hierover.
ik zal eens gaan surfen op het net en kom erop terug zodra zoiets staat te gebeuren.

n.a.v Kartdag zuid en NN zit er wel genoeg animo, wat minder is het met de rijders kwaliteiten gesteld wahahhahaa;D
maar het gaat niet om het winnen , dan is dan bij voorbaat al bekend.
Afbeelding
Bremo

Bericht door Bremo »

2 takt karts ook nog.. jum! Ik wist niet dat dat kon bij Lansard (?) enzo. Toch maar eens achteraan dan. Zo'n race is nog niet aan me besteed.. heb alleen indoorervaring (niet zoveel) en m'n conditie kan ook veel beter!

Edit: website buiten kartbaan Eindhoven (Landsard) http://www.outdoorkarting.nl/Circuit.htm
Gebruikersavatar
Timmo Wijker
Zere vingers van het typen..
Berichten: 989
Lid geworden op: 14 jan 2008, 10:13
Type MR2: AW11

Bericht door Timmo Wijker »

vanaf 14 juni heeft speedworld emmen een nieuwe baan geopend in Zuid Laren!! Dit is ook een hele spectaculare baan met een paar honderd meter circuit in een giganische hal!!! mischien leuk om daar is te gaan kijken. de opening zal op zaterdag 14 juni zijn.
Gebruikersavatar
robke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1121
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
Type MR2: AW11

Bericht door robke »

ow ja leuk zuid laren is ook kort bij
Afbeelding
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

dat word hem zondag niet
heb de ( verplichte ) vaderdag ;)
en ik moet 's middags ook nog beunen ;D , dus dat word hem deze keer niet
Brum

Bericht door Brum »

BlackMR2 schreef:dat word hem zondag niet
heb de ( verplichte ) vaderdag ;)
en ik moet 's middags ook nog beunen ;D , dus dat word hem deze keer niet

Je moet niet zoveel beunen, maar meer tijd in je project steken.;D ;)
Het is namelijk aardig rustig met je project.

@Robke, wij gaan niet mee. Wij hebben daar nu geen tijd voor.
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

brum schreef:Je moet niet zoveel beunen, maar meer tijd in je project steken.;D ;)
Het is namelijk aardig rustig met je project.

ik moet beunen voor het project ;)
Gebruikersavatar
robke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1121
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
Type MR2: AW11

Bericht door robke »

ik ben ook niet geweest ........................heel druk met mijn nieuw project :X tis van italliaanse origine.....................
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ducati ? ;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie