Ik kom net weer van de garage af en we hebben besloten dat ik hier ff hulp ga vragen hihi
Tis een heel verhaal maar ik probeer t zo kort mogelijk te houden;D
Mn skatje (aw11 1987) heeft al veel mee gemaakt maar afgelopen 5 december was ff t toppunt!!
Midden in de bocht (gelukkig op een parkeerplaats) kapte hij er ineens mee...niks nakkes nada... t klonk net alsof de ontsteking kapot was..want hij wou maar nie aanslaan..
Maar t goot verrekes
Volgende dag op laten halen...we hebben m vol getankt misschien zat er een vuiltje of iets in de weg...KNAL!!! ging t toen toen we m probeerde te starten...Hij (monteur) dacht ook de ontsteking..
Hij had m maar meegenomen naar de garage...
Ontsteking was goed...dynamo en accu zijn een half jaar ervoor vervangen dus dat kon t ook nie zijn...
T klonk ook alsof ie geen brandstof kreeg...tja alles loopt toch goed..
OCH....
Alle 4 mn ontstekers waren kapoet... Nou wel 10 monteurs hebben er toen in totaal er boven gehangen, ze hebben alles vervangen en doorgespoeld...de ontstekers zijn nou wel vervangen door die van een Deawoo.. maar nog steeds niks ..tot..
Paar weken later JAAAAAAAAAAAAA:adhd: hij deed t voor 1x en toen niks meer...
Andere computer er dan maar in...wel ja...
Van toen tot vorige week ging ie ineens olie drinken wel 5 liter:huh:
En hij zoop ineens 1 op 11 ipv (in de zomer dan ) 1 op 14
Andere olie erin gedaan, filters weer vervangen!! En de computer uitgelezen of er niks geks was..maar nee hij gaf toch alles goed aan..
Maaaaaaaaar nou met mn nieuwe ontstekers zou ie toch soepeler moeten lopen en alles....maar:-/ dat doet ie dus nie...hij is zo piekerig als ik weet nie hoe...kan nog steeds nie files rijden want stationair lopen kan ie bijna nie..(heeft ie ook bijna nooit gekunnen)
wij weten dus nie of t nou bij zulke types hoort of dat we toch iets over het hoofd zien...want originele ontstekers zijn schijnbaar niet te betalen!!
Dus hierbij vraag ik...heeft iemand tips of ervaring met zulk soort dingen?
Heel misschien kunnen we aan 2de hands ontstekers aankomen maar das ff afwachten!
DUS HELP ME EN MN SKATJE PLEASE!!