Hallo allemaal,
een vraagje, ben nu al een tijdje op zoek naar targa rubbers voor mijn aw11. heeft iemand nog setje liggen of hoe kan ik er anders aan komen. in amerika heb ik een verkoper gevonden maar die verstuurd niet naar europa en daar kosten ze 122 dolar,,koopje
groetjes etienne
targa rubbers
Moderator: Pieten
Wouter verkoopt AW11 rubbers. Ik geloof 165 euro voor een set inc verzendkosten.
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Hey Etienne,
Zoals Harm zegt, ik ben net bezig met een bestelling. Dus als je interesse hebt kan ik ze zo mee laten komen voor je. Houd er rekening mee dat als je in de VS wat besteld. Komt hier nog eens zo'n 50 dollar verzendkosten bij. 172 dollar en hierover gaat inklaring etc. Wat in dit geval zo'n 55 euro zal zijn. Laat je dus niet gek maken door Amerikaanse prijzen, want zoveel scheelt het nou ook weer niet als je 1 item besteld
Mocht je interesse hebben, stuur maar een PM en ik zorg dat je je rubbers krijgt
Zoals Harm zegt, ik ben net bezig met een bestelling. Dus als je interesse hebt kan ik ze zo mee laten komen voor je. Houd er rekening mee dat als je in de VS wat besteld. Komt hier nog eens zo'n 50 dollar verzendkosten bij. 172 dollar en hierover gaat inklaring etc. Wat in dit geval zo'n 55 euro zal zijn. Laat je dus niet gek maken door Amerikaanse prijzen, want zoveel scheelt het nou ook weer niet als je 1 item besteld
Mocht je interesse hebben, stuur maar een PM en ik zorg dat je je rubbers krijgt
- Mr2-wouter
Is dat zo?
Zie niks..
Maar zag dat je me al had toegevoegd op msn 
-
etienne
Wouter dit had ik via de hotmail gestuurd?
Wouter,
ik heb zeker interessen maar hoe werkt het (ik woon in Limburg)
en wat zij de totale kosten. Zitten de rubber voor de glazen daken er dan ook bij? of zijn die niet te vervangen.
alvast bedant voor de moeite.
etienne
Wouter,
ik heb zeker interessen maar hoe werkt het (ik woon in Limburg)
en wat zij de totale kosten. Zitten de rubber voor de glazen daken er dan ook bij? of zijn die niet te vervangen.
alvast bedant voor de moeite.
etienne
- Mr2-wouter
Ow via hotmail, daar heb ik nog niet gekeken
Dat komt in mijn ongewenste mail

De rubbers voor de glazen daken zijn niet (meer) te vervangen helaas