Dames en Heren.. Ik presenteer u...
Turbo-PePe
En ook deze hobby kent zijn gevaren..

Peter, gefeliciteerd met je nieuwe knol. (waar ook foto's van zullen komen)
Moderator: Pieten

heb de koksmessen hier al geslepen klaar liggen;DDokter Rob wrote:maar ik voel een BBQ oproep naderen...
miss2 wrote:whaha ik weet al waarom hij op dat paard zit, hij is natuurlijk gewoon omgepraat door die chickies in strakke paardrij broeken
Leliev wrote:Nee, niet paarden slachten.. Niet BBQ-en..
Ik hobbel ook rond met knollen, dus er is wel degelijk mee te leven..
FRIKANDEL
Dat in een worst een fijngemalen varken zit zal kinderen een zorg zijn. Kip kan ze ook niet schelen. En al zou je frikandellen maken van kangoeroe, meisjes van 12 zullen er niet om wakker liggen. Maar paard?
Is het waar dat in bijna alle warme snacks paarden worden verwerkt? De kinderen van de keuringsdienst gaan op onderzoek. En ja, het is waar, in kroketten en frikandellen zit vaak paard. En is het erg? Dat hangt er van af. Ben je een meisje van 12, ja dan heb je kans dat het heel erg is.
En om hoeveel paarden gaat het dan eigenlijk? Leuk om thuis op de bank eerst te raden. Om dan in de uitzending te horen hoever je er naast zat. Heel ver!
Kinderen van de Keuringdienst eten vlees en willen nu wel eens weten van welk beest.
idd ik zou voor die vrouwen ook wel eerst op het paard kruipen en daarna op hunmiss2 wrote:whaha ik weet al waarom hij op dat paard zit, hij is natuurlijk gewoon omgepraat door die chickies in strakke paardrij broeken
Als ik de documentaire goed herinner is het begonnen met de zanger van Judas Priest.roald wrote:leer met kettingen?
manowaren in de homo scene
echte metal is leer, spijkerjasjes met patches, lang haar, boots, bier tieten en slayer