Mijn naam is Thomas, 18 jaar oud en woon in Zoetermeer. Na een beetje te hebben rondgekeken op internet besloten om een MR2 te kopen en na niet al te lang zoeken een erg mooi exemplaar gevonden. Is een rode gti uit '90 met +/- 160k op de teller. Is op de velgen na geheel orgineel, met leren bekleding (wat echt is super staat is!) en targa dakje. Verder is het er een zonder spoiler wat je niet zo vaak ziet.
Ben van plan een paar subtiele wijzigingen aan te brengen waaronder eerst witte knippers, dat staat naar mijn mening stukken mooier/moderner. Daarnaast zou ik ook graag de zijstrips in de kleur van de auto willen hebben, net als de voorlip en skirts. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee, is dat zelf te doen of is dat niet aan te raden? Voor in de verdere toekomst zou ik ook graag het nieuwere type achterlichten erop willen en een setje 5Zigens eronder, maar dat laat nog even op zich wachten. (en misschien ook een mooi rvs uitlaatje8) en hij mag wel een paar cm zakken) Ben wel van plan om zo veel mogelijk orginele Toyota onderdelen te gebruiken en geen goedkope troep.
Hier maar een paar brakke foto's, als het weer nou eens meezit maak ik nieuwe.