Nee die dingen die Xhermes laat zien vind ik totaal niet passen bij de aw11. Die van Leliev kunnen nog wel, al haal je dan een beetje het frisse uiterlijk weg wat de aw11 heeft met koplampjes open. Vind het een beetje duf uitzien, van schuin/zijkant zal het wel een stuk cooler eruit zien.
Verder vraag ik me af hoe makkelijk je die dingen APK waardig uitlijnt, en hoe je de koplampen op die hoogte krijgt. Dat laatste weet ik wel een truucje voor, maar hoe je het doet zodat ie altijd op exact dezelfde hoogte komt als je je lichten op de normale manier aanzet.
Ik vind die platte koplampen wel wat hebben, weet toevallig iemand welke lampen er gebruikt worden? Ik heb ze wel eens gezien met mistlampen van Hella, maar dat mag niet en zit je dus steeds te klooien met APK.
Het minder ver omhoog laten komen van de lampen is een kwestie van hefboompje korter maken, geschikte lampen vinden lijkt me het grootste probleem.
Die koplampen op de laatste foto van California 4AGE vind ik het mooiste en naar zoiets ben ik ook nog op zoek. Lager dan de originele lampen en niet al te laag. Hoewel lijkt het formaat van de koplampen op deze foto onveranderd, alleen de hoogte is anders.
Er zijn wel plattere standaard formaat lampen te koop. Voor de SW20 was hier ook een Duitser die hier een kit voor maakt(e). Lichtbeeld was hetzelfde als de originele.