Ja ok zomer voorbij? maar wie wil er nou vanaf?
Toen ik er zelf half jaar geleden een zocht leek er zo weinig aanbod.
Waarom zoveel ZZW's te koop op internet??
Moderator: Pieten
Een half jaar geleden was het aanbod ook al behoorlijk hoor. We hadden het er toen al over dat ze onder de 10.000 euro grens gingen duiken, en dat er dan een wat levendiger handel zou komen. Ik wil er zelf ook nog wel een keer eentje, maar niet zolang ik nog zo weinig rijd met de SW.. als ik weer wat meer tijd over heb ga ik weer eens rond kijken. Wat dat betreft vind ik het groter wordende aanbod geen probleem 
Jij past helemaal niet in een ZZW..BST wrote:Een half jaar geleden was het aanbod ook al behoorlijk hoor. We hadden het er toen al over dat ze onder de 10.000 euro grens gingen duiken, en dat er dan een wat levendiger handel zou komen. Ik wil er zelf ook nog wel een keer eentje, maar niet zolang ik nog zo weinig rijd met de SW.. als ik weer wat meer tijd over heb ga ik weer eens rond kijken. Wat dat betreft vind ik het groter wordende aanbod geen probleem
Koop jij nou maar een aw11
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ik pas er ook in. Dus BST ook wel..
Had ik vorige week bijna gedaanLeliev wrote:Jij past helemaal niet in een ZZW..
Koop jij nou maar een aw11
Schoenlepel en wat vaseline?Green Goblin wrote:Ik pas er ook in. Dus BST ook wel..
- Surferdude
Alleen de koffers hebben het een beetje krap..
Met duderstad kwam ik anders met een stuk meer moeite in de zzw van droopy dan in een sw
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
Volgens mij zijn jullie dan aardig gegroeid, ik heb vorig jaar even in de blauwe ZZW van Robbert "gepast", en ik was zeer te spreken over de ruimte!
viel mij 200 % mee.
Maar goed, nu ben ik ook niet zo groot natuurlijk met mijn krappe 1.65 mtr en toen "net aan" over de 100 kg...
viel mij 200 % mee.
Maar goed, nu ben ik ook niet zo groot natuurlijk met mijn krappe 1.65 mtr en toen "net aan" over de 100 kg...
Was t dak zeker open?
- Green Goblin
Och...als je de originele tassenset hebt...Surferdude wrote:Alleen de koffers hebben het een beetje krap..
Green Goblin wrote:Och...als je de originele tassenset hebt...
Aanstellers! Je kunt er gewoon 2 week mee op vakantie zolang je vrouw geen beautycase meeneemt!