Wat nieuwe foto's van mijn MR2

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Keesjuh
Hallow, ik wilde ff wat nieuwe foto's online zetten van mijn Mr2
Wil graag dat hij gezien wordt want ik ben er erg trots op!

Schuin van voren
Image

Recht van voor, De postert voorbumper heb ik laten bewerken, de onderste lichten uit de lip zijn verwijderd en er is een strak geheel van gemaakt!
Image

Schuin van achteren, met een glimp van de dikke Postert achterbumper!
Image

Lekker kontje toch?!;D
Image

Interieur bestuurders kant Momo stuurtje, dvd head unit JVC.
Image

Interieur bijrijderskant (opgeruimd;) )
Image

Speakers en sub van Pioneer achter de stoel, aan iedere kant uiteraard!;D
(de ovale speakers zijn in middels vernieuwd voor ovale Pioneer's uit de PRO serie!)
Image

En tot slot het motorbokkie:D
Image
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Ziet er goed uit Kees!
ThomasK
Ik lul al aardig mee !
Ziet er strak uit, maar uhm..... Ferrari embleempjes:huh:
Die gaan er wel af toch;D ?
BlackMR2
dikke MR2 hoor :applaus-smiley:

houd hem rood en netjes
Roland
Ben het niet helemaal eens met de paardjes erop, maar verder wel erg mooi gelukt!
Lambo
Knop gevonden hoor !
Leuke 2 maar dat paardje snap ik ook niet
Keesjuh
Heren bedankt voor de reacties was ff nieuwsgierig!
Ik heb de mr2 inmiddels anderhalf jaar,.. het momo stuurtje bevatte toen ik hem kocht als toeter knopje een geel plaatje met dus dat ferrari paard!
Ik erger of stoor me hier totaal niet aan! ik vind het zelf wel mooi, en bijna iedereen die in of naar mijn auto kijkt zegt dat ook dus het zit mij best ;D
verder, zag ik ook iemand ''paardjes'' zeggen,... op de hele auto zit er slechts eentje, en dat is dus op het stuur,..

Greetz
Markie
Ik lul al aardig mee !
De foto's zijn klein, maar jij zegt dus dat op die velg -dopjes geen "paardjes" staan?

Ik denk dat ze dat bedoelen ;)

<EDIT>
En ja, lekker kontje!
Keesjuh
Markie wrote:De foto's zijn klein, maar jij zegt dus dat op die velg -dopjes geen "paardjes" staan?

Ik denk dat ze dat bedoelen ;)

<EDIT>
En ja, lekker kontje!

Hey,..nee het zijn MOMO velgen, in de gele embleempjes in de velgen staat 'MOMO' met zwarte letters, geen paardjes! nee dat zou TE worden ej!
Greetz
Melle
Heb een hekel aan gekleurde velgen, maar vind dit wel iets hebben
ErikV
Nette rooie hoor. Houd de glimmende kant maar boven.
Vergeet die paardjes, die luchtverfrissers op de ventilatieroosters! Kan echt niet :X
Verder denk ik dat het geen slecht idee is om te inversteren in een dubbel kruis in het motorruim. En dan is ie af, toch?
Ren0W
Heel toevallig wou ik ook een Ambi Pur flesje kopen voor in me auto, als ik haar weer terug heb.
Is dat bad? :(

Zo'n boompje vind ik niks... maar zo'n flesje vond ik wel lekker ruiken bij iemand anders in de auto.
TimMR2
mooie mr2, houd hem mooi glimmend ;D

achja zo'n luchtverfissertje is niet de meest mooie "upgrade" ;D in je auto, maar 't is wel lekker om een fijn geurtje in je auto te hebben elke keer als je instapt ;D
Brum
ziet er goed uit houden zo;);D
Bijrijder
ziet er goed uit en heel houden die emmer;)
Keesjuh
Mensen,..weer erg bedankt voor de reacties,.. en die luchtverfrissers zal ik verder niet op in gaan,.. begint er niet iemand over een paardje.... dan wel over een luchtverfrisser,....(ja heeeel belangrijk natuurlijk) hahahah

Greetz
Keesjuh
ErikV wrote:Nette rooie hoor. Houd de glimmende kant maar boven.
Vergeet die paardjes, die luchtverfrissers op de ventilatieroosters! Kan echt niet :X
Verder denk ik dat het geen slecht idee is om te inversteren in een dubbel kruis in het motorruim. En dan is ie af, toch?

Hey, ja die luchtverfrissers ruiken nou eenmaal lekker haha
En een dubbel kruis wil ik idd ook nog hebben ja!
verder, krijg ik nog een nieuwe pook, pedalen en handremhoes binnen van de week, en dan is hij wel een eind in de buurt van 'af' ja

Greetz
Melle
Als je je leer poetst, ruikt het nog lekkerder! ;)

En over het paardje zal ik niks zeggen. Heb namelijk ook een mercedeskruis voorop de Audi. Das toch normaal
Keesjuh
hoofdpiet wrote:Als je je leer poetst, ruikt het nog lekkerder! ;)

En over het paardje zal ik niks zeggen. Heb namelijk ook een mercedeskruis voorop de Audi. Das toch normaal

Moge, ja m'n leer poets ik ook regelmatig hoor, dat spulletje ruikt ook wel goed ja haha!
Tja, ik vind een ster voorop je audi plakken al weer heel iets anders als op je stuurtje, als ik nou ferrari emblemen op de buitenkant zou zetten zou ik het zelf ook 3x niks vinden!

Maarjah het ies ieder zijn eigen mening natuurlijk,.. en eerlijk gezegd vroeg ik er zelf om,...(om andermans reactie haha)
Greetz
Marcel748s
Mooi mr kees :D kom je toevallig uit zeeland?

Ik heb daar een paar keer een rode mr2 zien rijden die ook zulke velgen heeft.
Post Reply