Met hun jalourse gedachtes en klote wagens e GRRR!!!!!!!
[youtube]0JAThNOy-4c&feature=related[/youtube]
Klote amerikanen
Moderator: Pieten
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Is goed voor onderdelen
Zal die nog een goede bumperbalk hebben?;D
Ik zal eens met mijn AW11 over jou SW heen komen rijden..Dennis16v wrote:tis maar n aw11![]()
amerikanen.. ach::)
-
Roland
Dat lukt niet haha.Leliev wrote:Ik zal eens met mijn AW11 over jou SW heen komen rijden..
Maar wat een rednecks. Ja goh, natuurlijk kan je een verhoogde stoep oprijden met zo'n truck, lijkt me nogal logisch. De AW11 zal wel aan het einde van z'n latijn hebben gezeten, maar hij zou nog wel eens wat nuttigs gesloopt kunnen hebben.
-
BlackMR2
nieuw spatbordje, nieuwe veren en klaar
valt toch wel mee, ben blij dat het geen SW20 is

valt toch wel mee, ben blij dat het geen SW20 is

Arm elfje..
-
franksmits
De foto hierboven is echt gekken werk, heb ik een filmpje van gezien (was tegen een vrachtwagen gekomen)
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
Vrachtwagen ? Het artikel zegt dat 'ie een elektriciteitsmast/paal heeft geraakt.. vreemd.
-
Roland
Dat filmpje wil ik wel eens zien danfranksmits wrote:De foto hierboven is echt gekken werk, heb ik een filmpje van gezien (was tegen een vrachtwagen gekomen)
Hij is (zoals in de tekst staat) tegen een grote elektrischiteitspaal op de middenberm aan gevlogen met hoge snelheid en daar door midden gegaan.
- 13thmonkey
- Ik lul al aardig mee !
http://nl.youtube.com/watch?v=pR1NJtX9r-c
Nogal dramatisch filmpje, maar dit is wel een ander dan die van de foto
Nogal dramatisch filmpje, maar dit is wel een ander dan die van de foto
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
Heh.. ja ik dacht meteen aan dat filmpje toen franksmits dat zei van een filmpje met vrachtwagen..
-
BlackMR2
kippenvel
die gozer heeft echt gruwelijk hard gereden, een wonder dat ie helemaal hersteld is
hij heeft heel wat engelen bij zich gehad
die gozer heeft echt gruwelijk hard gereden, een wonder dat ie helemaal hersteld is
hij heeft heel wat engelen bij zich gehad