Revision6 koplamp ombouwset aanbieding.

Verkoop door handelaren, zowel commercieel als semi commercieel. Alleen MR2 gerelateerd.
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!

Moderator: Pieten

JPMR2
Tijdelijk in de aanbieding........ Van 599,- per set nu voor 415,-
Voor meer informatie: JP's Tuningshop.com

Image Image

Het is mogelijk om deze sets te voorzien van xenon ombouwsets. De meerprijs is 129,- euro voor dimlicht of grootlicht.

JPMR2
erikmr
Type MR2: AW11
8) koopje;)
JPMR2
Het loopt idd erg vlot. Er is maar een heel beperkte voorraad beschikbaar, ik kan dus niet garanderen hoe lang we deze aanbieding kunnen hanteren.

Voor de liefhebbers, de achterlichten zijn inmiddels niet meer leverbaar. Het allerlaatste setje is deze week verkocht. Revision maakt geen nieuwe sets meer.

JPMR2
Green
Is het inbouwen veel werk?? en is het mogelijk om evt naderhand toch de ombouw te doen naar xenon verlichting?
JPMR2
Het inbouwen is een aardig klusje. Al met al ben ik er een uur of 3 - 4 mee zoet. Maar voor mij is het ook niet de eerste set die ik monteer :D

De handleiding is erg duidelijk dus iedereen kan het. Je hebt geen speciale gereedschappen nodig en alles wat je moet hebben zit in de kit.

Je maakt een kleine permanente aanpassing aan het originele frame van de lampen, mocht je dat willen kun je de originele koplampen altijd weer terug bouwen.

Achteraf xenon inbouwen is geen probleem. Het is wel makkelijker om dit gelijk met de inbouw te doen omdat je dan goed bij de lampen kunt. Daarnaast kun je ballast (en) makkelijker weg bouwen omdat de hele koplamp unit uit de auto is en je simpelweg meer ruimte hebt.

JPMR2
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Ze zien er goed uit JP, bedankt.
Groeten
TRD2000 (wim)
JPMR2
We gaan onze bestelling bij Revisions afronden. Zijn er hier nog liefhebbers die mee willen doen met deze aanbieding? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze bestelling de laatste zal zijn die we voor deze prijs aan kunnen bieden.

Heb je interesse in andere Revision6 producten? Laat het dan weten, we kunnen dan alles in één zending mee laten komen en dan scheelt weer in de transportkosten.

Zeker met alle turbo rijders hier is dit een welkome aanvulling: enginebay cooling kit

Verder zijn ze bij Revisions de SW20/SW21/SW22 onderdelen aardig aan het afbouwen. Veel van de producten die op hun site staan zijn al niet meer leverbaar.

JPMR2
JPMR2
Na de vorige groupbuy Rev6 koplampen hebben we van verschillende mensen de vraag gehad of de lampen sets nog leverbaar waren.

Revision6 gaat in ieder geval nog een aantal sets maken.
Zijn er hier nog mensen die interesse hebben?

Wel is het zo dat de kosten gestegen zijn. Een complete kit komt nu op € 455,- De stijging komt door de gestegen kosten van de Hella lichtunits.

De achterlichten zijn definitief niet meer leverbaar.

JPMR2
mrgeel
Hoi JP,

Kun je bij benadering een levertijd geven???

Als je ze volgende week hebt dan kun je ze nog effe inbouwen voor me, de MR2 staat bij je om de hoek.;D ;D ;D

Gruss, Heinz8)
JPMR2
Volgende week zal niet lukken...... hoe rekening met een levertijd van een week of 4

JPMR2
Surferdude
Wat een mazzelaar die Hans... Heeft ie toch nog een setje te pakken :dux-blij_thumb-up: Mooie upgrade Hans!
JPMR2
Levertijd is +/- 4 weken voor de nieuwe zending binnen gaat komen. Wat er daarna gaat gebeuren is nog niet duidelijk.

Wie o wie wil dus nog een setje hebben?

Het is eventueel mogelijk om gelijk andere Rev6 producten mee te laten komen. Graag ff een mailtje voor de prijzen.

JPMR2
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Deze keer mag je voor mij een setje mee laten komen JP. Medio mei binnen neem ik aan dan?

Gr, Olav
JPMR2
Gaan we regelen! Tnx.
Het is nog ff wachten op de grondplaten waar de lampen op komen, dan gaat alles deze kant op.

JPMR2
JPMR2
Begin komende week zal er weer een zending binnen komen.
Hier zullen ook een aantal engine bay kits met Spall fans bij zitten. Nog liefhebbers hiervoor?

De Revision6 kits zijn de originele uitvoeringen met de echte fans van Spall, alle bekabeling, relais, montage materialen en gasdempers om de kap open te houden.
De set is speciaal gemaakt voor de SW20 turbo kappen!
De sets kosten € 389,- incl. BTW.

JPMR2
SanderdeHaan
Ik lul al aardig mee !
Toevallig nog een setje koplampen liggen? En hoe lang zijn deze sets nog leverbaar. Kan mijn auto dit weekend op halen?
Groeten Sander
brain1
Ik lul al aardig mee !
hou voor mij maar even een setje apart van die spal fan plaat dinges.
Kom donderdag toch bij je langs kan ik er even 1 bekijken.

groeten brian
Ren0W
Hebben die Spalls werkelijk nut, en is het merkbaar?
En hoe zit het met water, volledig bestand tegen?
JPMR2
SanderdeHaan wrote:Toevallig nog een setje koplampen liggen? En hoe lang zijn deze sets nog leverbaar. Kan mijn auto dit weekend op halen?
Groeten Sander

Hoe lang ze nog leverbaar zijn kanik je niet zeggen. Wel weet ik dat het elke keer lastiger aan het worden is om de spullen compleet te krijgen.

De nieuwe levering zal waarschijnlijk nog een set of 4 - 5 zijn. Hoe het hierna gaat... geen idee.
Ren0W wrote:Hebben die Spalls werkelijk nut, en is het merkbaar?
En hoe zit het met water, volledig bestand tegen?

Reken maar dat Roque Systems hier goed over nagedacht heeft. Zij hebben al een zeer lange reputatie op het gebied van ontwikkeling van speciale onderdelen voor de MR2's. Een zeer groot deel van deze ontwikkeling komt 1 op 1 uit de racerij waar ze zo'n beetje elk weekend mee bezig zijn.

Er zijn verschillende mensen hier op het forum die met deze (originele) kit rijden, die zouden de ervaringen moeten kunnen posten. Aangezien wij geen turbo hebben zit er ook geen spall fan kit in.
brain1 wrote:hou voor mij maar even een setje apart van die spal fan plaat dinges.
Kom donderdag toch bij je langs kan ik er even 1 bekijken.

groeten brian
Dan zullen ze er nog niet zijn... ze komen met de volgende levering mee. Die verwacht ik komende week in huis.

JPMR2
brain1
Ik lul al aardig mee !
Heb je die spalfans set al binnen jp?
Stuur mij anders even een email of pm, als je ze binne hebt.
Groeten
Post Reply