openlucht autobioscoop

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
crazygreek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 331
Lid geworden op: 29 mar 2009, 14:47
Type MR2: AW11

openlucht autobioscoop

Bericht door crazygreek »

hallo misschien heb ik wel een leuk idee een openlucht drive in bioscoop avond ik heb namelijk een hele goeie beamer het eigen wat we nodig hebben is een groot wit gebouw of zo iets in die trend en een parkeerplaats die parkeerplaats heb ik misschien gevonden maar 1 probleem er staat geen wit gebouw het is maar een idee maar wie vindt het wel wat bij genoeg animo kan ik het idee misschien uitvoeren :idea8::adhd: :lach: ::)
Roland

Bericht door Roland »

Haha, dan moet je wel een flink krachtige beamer hebben, en blijft er van het beeld denk ik weinig over. Hoe groot wordt het geprojecteerde beeld dan?
Ren0W

Bericht door Ren0W »

Anders gaan we gewoon een keer een bestaande drive-in overmeesteren, lijkt me wel leuk ;d
Gebruikersavatar
clipto
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 348
Lid geworden op: 02 jan 2007, 11:23
Type MR2: AW11

Bericht door clipto »

Standaard beamertje zit je vooral met de ANSI waarde he, moet het wel écht donker zijn wil je iets goed kunnen zien ;)
Echte drive in zoeken is dan slimmer ja :mini:
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Om nog maar te zwijgen over waar je het geluid vandaan wil halen...
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

maar tis wel een leuk idee... ;)

zijn er in Nederland drive-in bioscopen dan??
Gebruikersavatar
crazygreek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 331
Lid geworden op: 29 mar 2009, 14:47
Type MR2: AW11

Bericht door crazygreek »

heeeeeeeeeee het was maar een idee maar je ziet wat voor reacties je krijgt maar een drivein bioscoop in nederland ik weet er zo gauw niet eentje iemand van jullie misschien ik ga zeker mee als het zo veer komt
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

de enige waar ik van gehoord heb zat in Landgraaf geloof ik en die is volgens mij ook al weg...

Afgelopen jaar waren er wel van die eenmalige drive-in bioscopen in Amsterdam en Wassenaar... misschien nog wel ergens anders maar dat weet ik niet..
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Dat bestaat al een poosje in R'dam hoor... KLIKKIE

Het geluid van de film wordt uitgezonden op een FM frequentie die je in je auto kan ontvangen, goed geluid dus, afhankelijk van de installatie die je in je eigen auto hebt. Tenminste, zo was het in Canada en The US... Hoe ze het bij Moonlight drive in geregeld hebben weet ik niet, dat zal best wel ergens op hun site staan.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

oh... weer wat geleerd ;)
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Het idee is leuk.
Afbeelding

Bijna weekend
Bonzaiboom
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 265
Lid geworden op: 18 mar 2009, 19:16
Type MR2: AW11

Bericht door Bonzaiboom »

Blijkbaar zit hij dus ook in Amsterdam en Breda (voor de luie mensen die niet op de link willen klikken ;) )
Het lijkt me wel een onwijs vet idee... allemaal plaats voor 66 auto's en ik denk dat er vast wel iets te regelen valt als je ze mailt/belt... Ik zou er in iedergeval graag bij zijn!
Gebruikersavatar
crazygreek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 331
Lid geworden op: 29 mar 2009, 14:47
Type MR2: AW11

Bericht door crazygreek »

mensen ik heb op de site gekeken en er zijn inderdaad 3 vestingen amsterdam, rotterdam en breda als de gene die geintreseerd zijn nou kenbaar willen maken waar je het liefs zou willen kijken kunnen we misschien er een keertje met de club naar toe gaan het lijkt mijn een heel leuk idee om met de mr2 naar de bios te gaan
Gebruikersavatar
crazygreek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 331
Lid geworden op: 29 mar 2009, 14:47
Type MR2: AW11

Bericht door crazygreek »

mijn maakt het niet uit waar we heen gaan oh ja de intree is 15 euro per auto dus dat valt ook wel weer mee voor 2 personen is er ook iemand die het wil en kan regelen als het door gaat ik heb namelijk nog nooit zo iets geregeld
Bonzaiboom
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 265
Lid geworden op: 18 mar 2009, 19:16
Type MR2: AW11

Bericht door Bonzaiboom »

als er genoeg animo voor is, wil ik het wel regelen... dus als iedereen inderdaad even kenbaar maakt wie/wat/waar, dan komt het goed:)
Gebruikersavatar
crazygreek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 331
Lid geworden op: 29 mar 2009, 14:47
Type MR2: AW11

Bericht door crazygreek »

heeeeeee bonzaiboom hartstikke tof man zoals ik al zei mij maakt het niet uit waar en ik ga zeker mee
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Amsterdam:
Crazygreek
Wiki_Maaike


Rotterdam:
Crazygreek
Wiki_Maaike


Breda:
Crazygreek
miss2

Bericht door miss2 »

nou maaik en grazygreek, zo te zien worden dat 2 gezellige avondjes uit voor jullie 2 :P
Gebruikersavatar
crazygreek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 331
Lid geworden op: 29 mar 2009, 14:47
Type MR2: AW11

Bericht door crazygreek »

let maar op miss2 er komen er nog wel meer bij het idee is nog niet zolang bekent
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

miss2 schreef:nou maaik en grazygreek, zo te zien worden dat 2 gezellige avondjes uit voor jullie 2 :P

Hahaha ach, geloof nooit dat t er bij 2 blijft...
Vraag me alleen af of er niet eerst een datum moet worden geprikt ;)
of toch gewoon andersom, eerst plaats en dan datum...
Plaats reactie