Sommigen kennen me vast al wel sommige misschien ook niet.Ik ben er net een paar uur weer van mn vakantie naar engeland, en ik heb een leuk souveniertje meegenomen voor thuis.

Juist n zwarte mr2 turbo:driving: precies zoals ik m wou, inklappende spiegels climate control meesturende mistlichten en al die trommels en trompetten.
Ik ben echt weg van dit ding en heb er voor moeten sparen en echt naar verlangd maar nu staat ie dan eindelijk op de stoep ik kan niet meer zeggen dat ik het een geweldige auto vind, maar ik denk dat jullie dat gevoel wel delen aangezien k op n mr2 club zit hier
Ik wil ff de mensen bedanken die me informatie over de reis en het kopen van een mr2 in het buitenland hebben gegeven. Het heeft me een zetje in de goede richting gezet.
Ik ga er nog wel n verhaaltje over typen maar niet nu haha!
Kan niet anders zeggen dat ik overdonderd ben door die kracht wat de auto heeft!
Ik ga er vrijdag ff mee bezig (aangezien er mrogen gebbq en gedronken moet worden).
Ga m helemaal wassen en ff netjes maken. Dr zitten wel een aantal aandacht puntjes aan zoals een niet werkende airco en wat ander kleine mankementjes.
auto kwam vanmiddag in 1 streep door de apk zonder echt rare dingen.
En ik wil voorzichtig ook nog even vertellen dat ik mn eerste kill gemaakt heb, n saab 900 turbo (die snelle gebakkies) ik had eigenlijk nog wel wat over en kon m makkelijk van me af houden
Heb naderhand wel de duim gegeven en gekregen erg sportief !
De hele straat liep vanmiddag zowat uit toen ik met mn nieuwe aanwinst aan kwam rijden. Ze vinden het echt allemaal een geweldige auto (jong & oud)
Echt heerlijk deze auto:driving:
Cheers