Glenn's 2

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Glenn

Glenn's 2

Bericht door Glenn »

AfbeeldingSommigen kennen me vast al wel sommige misschien ook niet.
Ik ben er net een paar uur weer van mn vakantie naar engeland, en ik heb een leuk souveniertje meegenomen voor thuis.

Afbeelding



Juist n zwarte mr2 turbo:driving: precies zoals ik m wou, inklappende spiegels climate control meesturende mistlichten en al die trommels en trompetten.
Ik ben echt weg van dit ding en heb er voor moeten sparen en echt naar verlangd maar nu staat ie dan eindelijk op de stoep ik kan niet meer zeggen dat ik het een geweldige auto vind, maar ik denk dat jullie dat gevoel wel delen aangezien k op n mr2 club zit hier :P.

Ik wil ff de mensen bedanken die me informatie over de reis en het kopen van een mr2 in het buitenland hebben gegeven. Het heeft me een zetje in de goede richting gezet.
Ik ga er nog wel n verhaaltje over typen maar niet nu haha!

Kan niet anders zeggen dat ik overdonderd ben door die kracht wat de auto heeft!

Ik ga er vrijdag ff mee bezig (aangezien er mrogen gebbq en gedronken moet worden).
Ga m helemaal wassen en ff netjes maken. Dr zitten wel een aantal aandacht puntjes aan zoals een niet werkende airco en wat ander kleine mankementjes.
auto kwam vanmiddag in 1 streep door de apk zonder echt rare dingen.
En ik wil voorzichtig ook nog even vertellen dat ik mn eerste kill gemaakt heb, n saab 900 turbo (die snelle gebakkies) ik had eigenlijk nog wel wat over en kon m makkelijk van me af houden :lach: echt super!
Heb naderhand wel de duim gegeven en gekregen erg sportief !

De hele straat liep vanmiddag zowat uit toen ik met mn nieuwe aanwinst aan kwam rijden. Ze vinden het echt allemaal een geweldige auto (jong & oud) :foto-ani: .

Echt heerlijk deze auto:driving:

Cheers
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) gefeliciflap met jou nieuwe aanwinst ;)
en wees er zuinig op ;D
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Glenn

Bericht door Glenn »

erikmr schreef:8) gefeliciflap met jou nieuwe aanwinst ;)
en wees er zuinig op ;D


Enof!!!;D

Thanks!
Ren0W

Bericht door Ren0W »

Veel plezier ermee ;)
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en dat je er maar veel plezier mee mag hebben!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eeuwige twijfelaar
Zere vingers van het typen..
Berichten: 967
Lid geworden op: 16 dec 2007, 00:31
Type MR2: AW11

Bericht door Eeuwige twijfelaar »

Leuk ! ;D Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst..en uiteraard heel veel plezier ermee !
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Gefeliciteerd met je aankoop, en welkom hier.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,
heel veel plezier ermee, en maak hem ff goed schoon :P ,
dan weer nieuwe foto's posten ;D

wees er zuinig op, maar dat gaat wel goedkomen volgens mij ;)
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

gefeliciteerd met de aanwinst, en veel veilige kms gewenst, hou hem heel ;)
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Dennis16v
Zere vingers van het typen..
Berichten: 510
Lid geworden op: 08 jan 2008, 00:50
Type MR2: AW11

Bericht door Dennis16v »

welkom, en heel veel plezier van je zwarte turbo;)
watvoor blok is t? gen2, gen3? :)
Afbeelding
Glenn

Bericht door Glenn »

Thanks mensen:D

Tis n gen2 met booscontrol en aftermarket in en uitlaat, ding is echt snel haha!
Heb wel een tegenvaller gehad , in engeland heb ik mn enkel verzwikt en nu loop ik met een ingepakte enkel. Advies van de dokters was 2 weken niet auto rijden, AAAAArgh. Word dus ook niet wassen en opknappen :(
Gebruikersavatar
BlackTubby
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 350
Lid geworden op: 01 jan 2007, 18:09
Type MR2: SW20/21/22
Contacteer:

Bericht door BlackTubby »

Hé Glenn, van harte met deze aankoop, toch nog gelukt dus. Mooi ding zo te zien en heel mooi dat je er gelukkig mee bent. Hou de bovenkant boven en veel veilige km's toegewenst. Ik zie je na die twee weken wel eens langs komen als je onderweg ben naar je vriendin. ;)

Gr, Ed
GReddy 1995 JDM MR2 GT Turbo klik hier
Afbeelding
Brum

Bericht door Brum »

Gefeliciteerd en plezier met je nieuwe aanwinst.
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Mooi gefeliciteerd met de mr2 en welkom bij de club
Afbeelding

Bijna weekend
Glenn

Bericht door Glenn »

Thanks mannen voor al de positieve reacties!

@ Ed, je ziet me vast voorbij crossen in Almelo, ik houd me ogen even open!

Ik wou dat ik haar vast kon wassen en schoonmaken maar mn enkel gooit roet in het eten. Ik mag ook de komende 2 weken niet rijden van de dokter. Echt heel frustrerend als je weet dat het glimmende zwarte ototje voor de deur staat te wachten.

Nouja geduld is een schone zaak zeggen sommigen. Kan er op dit moment niet echt inkomen eigenlijk :'(.
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Welkom, leuke auto!

Hou je netjes aan het warm rijden en na laten lopen en je zult er nog lang plezier van hebben! Ben der zuinig op!

Groeten,

Wouter
franksmits

Bericht door franksmits »

Heel veel succes met je nieuwe auto! Veel veilige Km's toegewenst. Uiteraard heel veel plezier, wanneer de enkel weer mee werkt!

Met vriendelijke groet,
Frank Smits
Glenn

Bericht door Glenn »

Bedankt voor de positieve reacties allemaal :D.

Aangezien ze me de enkel vanmorgen in het beton gestort hebben zal ik de komende tijd nog niet echt veel kunnen doen met de auto.
Heb iig het kenteken vandaag thuis gekregen en de usa plaatjes zijn besteld :D.
Misschien morgen toch ff een ritje maken nog stiekem haha!

Ook heb ik al wat voorzichtige plannen. Aangezien de boost ietsje hoger ligt als standaart en ik nog wel ietsje hoger in boost wil gaan moet ik een ander intercoolertje zien te monteren. hierna zal ik de downpipe gaan vervangen.
MAar eerst wat eerst moet, airco zal ff gefixt moeten worden en wat andere kleine frutsels.

Hopelijk kan ik het eind van de week al een beetje strompelen om de auto te kunnen wassen & poetsen, echt een last zo een gescheurde enkelband :'( .
Nou ik heb nog wat plaatjes kunnen schieten :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben echt verschikkelijk blij met dit ding haha. Ik ga proberen haar zo goed mogelijk te behandelen.
Ook zal het ff wennen worden om na het rijden ff na te laten draaien maar daarvoor hebben we een turbotimer neem k aan :D

Cheers.
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Nice pics, maar het is een geswapte mr2? En beterschap met je enkel!
Afbeelding
Glenn

Bericht door Glenn »

Is een geswappte inderdaad, is gedaan door iemand van het imoc forum in de uk. Zit een turbobak & toebehoren bij, was even het navragen waard haha!
Tis een g-limited uit japan ingevoerd naar de uk in 1998. Ik heb vernomen dat g-limited staat voor de n/a versie in japan met alle toeters en bellen ?

Thanks, kzal het nodig hebben ;).
Plaats reactie