Nu ik eindelijk in het bezit ben van een MR2 belsuit ik hier maar mijn foto's + updates van de auto te plaatsten. Ik zal me zelf eerst nog even kort introduceren. Ik ben Sander de Haan en inmiddels 24 jaar jong. Woonzaam in Jubbega (Friesland) Heb HBO small business en retail management gestudeerd en werkzaam in een automaterialen zaak. Swieringa Automaterialen heet het :p. Ben in het bezit van autorijbewijs en motor rijbewijs. Mijn auto historie is begonnen in een CRX ed9 met vtec swap. Deze auto heb ik 4 jaar gehad waarna ik een civic HB uit 2000 heb gekocht met een 1.4 motor die er uit zag als een Type R. Omdat het me toch weer begon te kriebelen iets aparts en vlots te hebben, heb ik besloten een MR2 te kopen. Het is een MR2 uit 1995 geworden met 126000 op de klok. De auto is door de vorige eigenaar uit duitsland geimporteert waarna deze hem 6 jaar gehad heeft. Ik ben nu dus 3de eigenaar. Boekje etc waren allemaal aanwezig. Specificaties zijn:
Mr2 1995, 175Pk , T-Bar
Border body kit
17" OZ velgen
Oem, dubbel din radio cd speler
Supersprint uitlaat
Things to do lijstje:
- interieur netjes maken ( paneetljes, pookhoes etc vervangen)
- audio aanpakken
- technisch controlleren (filters vervangen, ontsteking, ophanging etc)
- Recaro's plaatsen (indien dit past)
Wensen lijstje:
- andere velgen, huidige zijn dus te koop:p (brons, 17" voor, waarschijnlijk 18" achter (ultralite, 5zigen e.d.)
- verlagen (veren/schroefset)
- onderstel aanpakken (swaybars, vpb)
- Turbo swap
- misschien andere bodykit (kaminari)
Dit was het in eerste instantie wel. Heb de text snel getypt dus kan spelfouten bevatten :p. Vragen staat vrij. Heb net een ordertje geplaatst bij infinity performance dus project is gestart. Fotos volgen nog. Moet ze eerst ff uploaden.
Groeten Sander
FOTOS:

Mijn oude auto's: