ik heb zo juist een andere antenne in mijn mr2 gebouwd. maar nu komt hij er niet uit. heeft iemand de pin out van de antenne aansluiting? weet misschien iemand wat er aan de hand kan zijn?
alvast bedankt voor de tips
electrische antenne
Moderator: Pieten
weet het ook niet maar heb ook neen problem met de antenne die is geknikt iemand nog een liggen of iets ?? en da rubber wa erbij hoor is ook weg ik denk omdat die geknikt is ...
maar jah hoor het wel
Groeten barra
maar jah hoor het wel
Groeten barra
-
badboymr2
boschman wrote:ik heb zo juist een andere antenne in mijn mr2 gebouwd. maar nu komt hij er niet uit. heeft iemand de pin out van de antenne aansluiting? weet misschien iemand wat er aan de hand kan zijn?
alvast bedankt voor de tips
wat bedoel je met een pin out? bedoel je een onderdeel?
Ik ga binnenkort mn antenne er wel uithalen i.v.m ander spoiler.
@ Boschman
Volgens mij zocht jij dit.
http://www.mr2-tech.com/bgb/electrical/ ... ams/18.htm
En anders kan je altijd hier nog ff verder zoeken
http://www.mr2-tech.com/bgb.htm
Volgens mij zocht jij dit.
http://www.mr2-tech.com/bgb/electrical/ ... ams/18.htm
En anders kan je altijd hier nog ff verder zoeken
http://www.mr2-tech.com/bgb.htm
wat betreft dat rubber: bedoel je dan het rubber wat bijvb. op een 91-er spoiler zit?? deze is heel moeilijk te verkrijgen (via JP geprobeerd maar die kon het onderdeelnummer niet achterhalen. het leek er op dat je die alleen in combinatie met een vleugel kon krijgen......
en wat betreft zo'n onderdeel wat vaast op het plaatwerk zit, die heb ik nog wel liggen (nieuwt in een zakje) kan ik meenemen naar de BST meeting als je wilt??
en wat betreft zo'n onderdeel wat vaast op het plaatwerk zit, die heb ik nog wel liggen (nieuwt in een zakje) kan ik meenemen naar de BST meeting als je wilt??
@rmmr2 : er zit geen dopke of rubbertje meer bij de spoiler gedeelte ... die in het plaatwerk zit er volgens mij wel ..
@peerke : is zo een ding makkelijk te vervangen dan ?? want je zit wel met een motorke te kijken ..
@peerke : is zo een ding makkelijk te vervangen dan ?? want je zit wel met een motorke te kijken ..
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Je zult het hele ding weer moeten verwijderen en moeten opmaken om de spriet te vervangen. Nieuw kost complete antenne 290 euro ongeveer. Spriet los 65 euro meen ik.
groeten
groeten
*slik* das nog best prijzig ..... want antenne van andere toyota past zeker niet ? want die heb ik nog wel 1 liggen 
-
roald
een drijfstang zullen ze ook wel los verkopen, maar dat wil nogniet zeggen dat je die dingen makkelijk vervangt
ik heb geen idee hoe dat allemaal in elkaar zit, ik zou zeggen goot de antenne er uit en bevestig de antennekabel aan je carrosorie en las dat nut gat dicht
doe ik ook:P
ik heb geen idee hoe dat allemaal in elkaar zit, ik zou zeggen goot de antenne er uit en bevestig de antennekabel aan je carrosorie en las dat nut gat dicht
hahaa dicht lasse ja .. heb ik op me vorige celica gedaan ivm spoilerroald wrote:een drijfstang zullen ze ook wel los verkopen, maar dat wil nogniet zeggen dat je die dingen makkelijk vervangt
-
Michel
rmmr2 wrote:wat betreft dat rubber: bedoel je dan het rubber wat bijvb. op een 91-er spoiler zit?? deze is heel moeilijk te verkrijgen (via JP geprobeerd maar die kon het onderdeelnummer niet achterhalen. het leek er op dat je die alleen in combinatie met een vleugel kon krijgen......
Dat rubbertje kon ik hier in Enschede bij Toyota Peterman probleemloos verkrijgen. Binnen een week was ie er en koste zo rond de 7,5 euro. Onderdeelnummer heb ik niet meer
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
en wat als je antenne niet meer omhoog of omlaag gaat maar wel spanning krijgt?
- Surferdude
Ik heb hier nog een goed werkende liggen van een 90'er...