Onthulling The Stig!

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Beer
Zere vingers van het typen..
Wie is toch de mysterieuze testrijder 'The Stig' van het autoprogramma Top Gear? Als je zondagavond naar de BBC kijkt, weet je het.

In de aflevering van zondagavond loopt The Stig de studio binnen en zet hij zijn helm af. Dat schrijft presentator Jeremy Clarkson in zijn column in The Sun. Volgens Clarkson zal iedereen echt stomverbaasd zijn.

Er wordt al jaren gespeculeerd over de identiteit van The Stig. De eerste Stig was Formule 1-coureur Perry McCarthy. Toen bekend werd dat hij de zwarte Stig was, werd hij in 2002 vervangen door de huidige Stig. Dit draagt altijd wit.

Volgens een fan van het populaire BBC-autoprogramma Top Gear gaat het programma dit weekend onthullen wie de geheime coureur The Stig is. De fan, die bij de opnamen aanwezig was, klapt alvast uit de school: Het is Michael Schumacher!

Image Is Michael Schumacher The Stig?
Wat doet The Stig?
Top Gear test allerlei circuits en auto’s. Vaak worden deze tests gedaan door The Stig, die gehuld in een wit pak en dito helm, met zwart vizier, zijn rondjes rijdt.

Clarkson kwam met de naam omdat op zijn middelbare school nieuwelingen altijd Stigs werden genoemd.

Op verschillende siteswordt de mail van de fan gepubliceerd.
Over de identiteiten van The Stig – er zijn er nu verschillende geweest – wordt altijd zeer mysterieus gedaan. De eerste was Perry McCarthy. Toen zijn naam werd onthuld, schreef hij zichzelf uit de serie.

Geruchten
Daarna bleven er over de nieuwe Stig allerlei geruchtenkomen. Is het Damon Hill, is het Lewis Hamilton of is het Jenson Button? Als we de fan van Top Gear mogen geloven is het dus Schumacher, zevenvoudig wereldkampioen Formule-1.
De 40-jarige Duitser stopte in 2006 met autoracen, maar hij kan de racerij duidelijk niet loslaten. Zo bleef hij testenvoor Ferrari, probeerde het op een motor en nu zou hij dus The Stig zijn.

Vriendelijk?
De onthulling valt samen met de start van het nieuwe seizoen Top Gear. Verschillende fans reageren spottend op het nieuws: 'Ze hebben altijd gezegd dat The Stig vriendelijk is, dus Schumacher kan The Stig niet zijn.'
PresentatorJeremy Clarksonheeft altijd gezegd dat The Stig ‘geen mens’ is. Dit is voor liefhebbers dan weer aanleiding om aan te nemen dat het daarom heel goed Schumacher zou kunnen zijn. De Duitser, mogelijk de beste autocoureur ooit, staat namelijk bij velen bekend om zijn onvriendelijke karakter en onsportief gedrag
ruud1337
Ik lul al aardig mee !
denk niet dat schumacher al in 2002 tijd hiervoor had, hij zat toen namelijk in de gloriejaren van zijn F1 carriere bij Ferrari... Eddie Irvine was echter toen al gestopt, zou t ook maarzo kunne zijn...

'De Duitser, mogelijk de beste autocoureur ooit, staat namelijk bij velen bekend om zijn onvriendelijke karakter en onsportief gedrag'.

Haha onvriendelijk karakter heeft hij niet gehad, onsportief gedrag wel, maar hij kon ook knetterhard racen met goed materiaal.
Leliev
Type MR2: AW11
Hoe laat is t"?
Green Goblin
21.28 uur op mijn pc
Leliev
En hoe laat is de uitzending?
Beer
21.00 uur
Leliev
N uur en 20 minuten geleden dus..
Wiki_Maaike
en wie was t?
BlackMR2
Wiki_Maaike wrote:en wie was t?

je bent me net voor ;D
Ewoud
Hadden jullie maar moeten kijken ;D :P
mr2PUNTfreak
Vind ik ook.:P
Wiki_Maaike
las op telegraaf.nl dat t idd schumacher is...
Maar kweenie of dat echt klopt...

enne ik heb wel wat beters te doen dan naar de tv kijken... (ben met mn scriptie bezig)
BlackMR2
er was wel wat anders op tv, vond ik toch mooier ;)

dussssssssssssss, WIE IS THE STIG! ;D
scoolio
Maar op het eind zei Clarkson toch dat hij vraagtekens had of hij inderdaad wel de Stig was ........ ;) ::) ;D
mr2PUNTfreak
BlackMR2 wrote:er was wel wat anders op tv, vond ik toch mooier ;)

dussssssssssssss, WIE IS THE STIG! ;D
Ga maar effe googelen.:P
dms
Ik lul al aardig mee !
Yes it was : Michael "the Stig"Schumacher!
BlackMR2
mr2PUNTfreak wrote:Ga maar effe googelen.:P

ben ik te lui voor :lach:
Ewoud
BlackMR2 wrote:ben ik te lui voor :lach:

Oh vandaar dat je mr2-project ook zo lang duurt...

Je bent gewoon lui... ;D
mr2PUNTfreak
+1;D
Timo
BlackMR2 wrote:ben ik te lui voor :lach:

daar is het weekend voor;D lekker lui zijn;D
Post Reply