Goed, ter informatie vooraf:
Stand 1: alle verlichting uit, lampen omlaag
Stand 2: sidemarkers aan, lampen omlaag
Stand 3: sidemarkers aan, koplampen aan, lampen omhoog
Stand 4: alle verlichting uit, lampen omlaag
Als ik mijn verlichtingsknop in stand 2 zet gaan de sidemarkers netjes aan. Als ik de knop dan door draai naar stand 3, gaan de koplampen soms wel en soms niet omhoog. De koplampen gaan dan ook soms wel en soms niet aan. Soms gebeurt het ook wel dat de lampen niet helemaal omhoog gaan. Als ik hem dan weer terug zet in stand 2, gaan ze het laatste restje omhoog en dan weer naar beneden. Soms gaan de lampen ook gewoon aan in stand 3, maar valen ze opeens uit.
Als ik mijn groot verlichting kort aan zet (seinen) dan gaan de lampen overigens normaal omhoog en het grootlicht werkt dan wel gewoon.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? En ook hoe het opgelost kan worden.
Koplamp is stuk..
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ik denk de schakelaar paul, lijkt op wat ik gehad heb met de koplampen. Zie project twotone.
Bleek bij mij de schakelaar te zijn, helemaal achterin zittten contactjes, die oms scheef in hun houder gingen zitten, en dan geen contact maakten.
Ik heb dus ook niet zo'n schakelaar voor je.
Bleek bij mij de schakelaar te zijn, helemaal achterin zittten contactjes, die oms scheef in hun houder gingen zitten, en dan geen contact maakten.
Ik heb dus ook niet zo'n schakelaar voor je.
Goed, dat word dus dashboard uit elkaar halen en een nieuwe schakelaar er in. Bedankt in ieder geval.
Iemand nog een andere theorie?
Iemand nog een andere theorie?
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Nee, maar ik denk het zelfde probleem als Peter. Heb geen schakelaar meer liggen.
mr2PUNTfreak wrote:Nee, maar ik denk het zelfde probleem als Peter. Heb geen schakelaar meer liggen.
Dan haal je de schakelaar toch uit de rode aw11;D