Goed, ik op ebay wat gevonden wat me wel interessant lijkt. heb het spul inmiddels binnen maar vraag me nu toch wel af hoe en waar ik dit moet monteren? In mijn vertaling houd dit gewoon een veerpootbrug in maar het is net even te kort om bovenop de achterste veerpoten te monteren. Misschien dat iemand andere nog een idee heeft? Hier is het linkje van het ding:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-85+- ... 0004r34761
Heb ondertussen al wat verschillende mogelijkheden geprobeerd maar denk zelf dat dit helemaal niet voor de AW11 is. Ik hoop dat iemand hier uitsluitsel over kan geven.
Veerpootbrug achter
Moderator: Pieten
- Surferdude
Ik denk dat ze de verkeerde hebben gestuurd.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ik heb nog nooit gehoord van een originele strutbar voor de sc achter (Ook niet voor de na trouwens..). Als het klopt is ie in elk geval erg zeldzaam. Maar ik zie niet hou je je motorkap nog dichtkrijgt met deze trouwens.
Er is nooit een officiele strutbar voor achter voor de AW11 geweest, alleen maar aftermarket.
En voor de SC zou er dan een knik in moeten zitten, zodat ie onder de extra onderdelen van de SC-motor door gaat, erover heen is daar namelijk geen ruimte voor.
En voor de SC zou er dan een knik in moeten zitten, zodat ie onder de extra onderdelen van de SC-motor door gaat, erover heen is daar namelijk geen ruimte voor.
Ik zie er geen foto meer van. Kan je misschien een foto plaatsen?
- Surferdude
Op het linkje in de eerste post klikken Pollie..
Oeps, hij had m vanmorgen niet goed geladen. Zie m nu wel goed..
Nou het is inderdaad niet voor de AW11. Ik heb zojuist een mailtje terug gehad van de verkoper en ook is het volledige bedrag reeds teruggestort. Hoef het ding niet eens terug te sturen. Al met al jammer maar toch een goede service vind ik.
Mag wat mij betreft een slotje op.
Mag wat mij betreft een slotje op.
-
BlackMR2
dat is goed geregeld
weet je inmiddels voor welke auto de veerpootbrug wel is?
al met al toch een goed einde
weet je inmiddels voor welke auto de veerpootbrug wel is?
al met al toch een goed einde
Zou hem wel is op een NA kunnen proberen. Ziet er wel OEM Toyota uit btw aan de eindstukken te zien.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Gaat van zijn leven niet passen. Kijk eens naar mijn H & T-struttbar. Past net over het blok heen en dan kan de motorkap net dicht.

Isse van jou?
Of een Cusco voor een SW20 halen een gaatje boren 
Gaatje voor wat?
Anders past het niet. SW heeft 4 gaten achter en die zitten iets anders dan de 3 die wij hebben.
oh..
oke..
oke..